Starbucks ohlasuje prevratnú novinku!
- Starbucks sa dnes rozhodol inovovať svoju mobilnú aplikáciu a priniesť s ňou zákazníkom úplne nový zážitok z návštevy Starbucksu.
- Starbucks sa dnes rozhodol inovovať svoju mobilnú aplikáciu a priniesť s ňou zákazníkom úplne nový zážitok z návštevy Starbucksu.
Na Slovensku sme si robili malý prieskum a pýtali sme sa ľudí v našom okolí, čo im najviac vadí pri návšteve Starbucksu (v zahraničí). 62% opýtaných odpovedalo, že čakanie v rade. Ďalej im vadila, cena, kvalita kávy… Takže, teraz sa Starbucks rozhodol jednu zo svojich negatívnych customer experience zobrať do vlastných ruk a úplne ju vymazal.
Doteraz Starbucks aplikácia ponúkala prehľadnú mapu kaviarní a navigáciu k nim, menu pre jednotlivé pobočky a v neposlednom rade umožňovala vytvoriť Starbucks karty, prostredníctvom ktorých môžete ľahko platiť. Nepotrebujete teda vyťahovať platobnú kartu či hotovosť. Starbucks Pay je v USA veľmi obľúbenou funkciou a teraz sa spoločnosť rozhodla v predstihu predstaviť ďalšiu funkciu, a to Starbucks Order. Ľahko a rýchlo si objednáte svoje obľúbené kafé a potom si kávu vyzdvihnete vo výdajnej časti. Nová funkcia prináša úsporu času ako na strane personálu, tak aj na strane zákazníkov.
Táto služba bude zatiaľ dostupná len v USA v 7 400 prevádzkach Starbucks. V súčasnosti už pomerne slušných 20% všetkých zákazníkov vykonáva platbu cez Starbucks Pay.
V júly uzatvoril Starbucks pomerne masívnu spoluprácu so spoločnosťou Lyft (konkurent Uberu), kedy sa zákazníkom Lyftu za odjazdené kilometre narátavajú body do lojalitnej karty Starbucks a následne si môžu tieto body zameniť za fresh kávu. Tento krok Starbucksu vnímame ako predstupeň, resp. beta test hlavného plánu, ktorým v skutočnosti je delivery služba, ktorá má od základov zmeniť spôsob akým si ľudia objednávajú kávu. V každom prípade sa máme na čo tešiť a zároveň máme radosť, že Starbucks je firma ktorá sa neustále pohráva s novými myšlienkami a inovuje.