Mladí podnikatelia premenili 4 000 eur na 44-miliónové impérium: Biznis sme rozbiehali v maminej pivnici
- Čo spája džúsy, softvér a záťažové prikrývky?
- Na prvý pohľad nič, no práve tieto elementy stoja za úspešným príbehom značky Hush Blankets
- Čo spája džúsy, softvér a záťažové prikrývky?
- Na prvý pohľad nič, no práve tieto elementy stoja za úspešným príbehom značky Hush Blankets
Podnikanie je často idealizované, no realita je plná boja, vytrvalosti a cenných lekcií. Príbeh Aarona Spivaka nie je výnimkou. Z takmer ničoho sa mu spolu s jeho obchodným partnerom Liorom Ohayonom podarilo vybudovať spoločnosť Hush Blankets, ktorá dnes dosahuje hodnotu 44 miliónov eur. Ako sa im podarilo premeniť 4 000 eur na takýto úspech? Tu je ich cesta.
Aaron Spivak, rodák z Toronta, nikdy nemal záujem byť závislý od druhých. Už v mladom veku sa rozhodol, že si chce sám zabezpečiť peniaze na obed v škole a na životný štýl, ktorý si vysníval.
„Chcel som si kupovať obed každý deň na strednej a nechcel som žiadať rodičov o peniaze. Vedel som, že si to musím zariadiť sám,“ spomína.
Aaronova podnikateľská cesta sa začala jednoducho – so snahou zarobiť si na malé výdavky. Predával limonádu, organizoval jazdy party autobusmi a neskôr založil obchod so studenými džúsmi.
„Začali sme v pivnici mojej mamy. Šťavy sme nalievali do zaváraninových pohárov a predávali ich priamo z domu. Mali sme malú pokladňu na chladničke, ľudia zaklopali na dvere a my sme im šťavu predali,“ opisuje Aaron.
Rýchlo si však uvedomil, že ak chce svoj podnik rozšíriť, musí investovať všetok svoj zisk do nových prevádzok a dúfať, že uspejú. „Ak nová prevádzka neuspela, prišli sme o všetko – čas, energiu aj peniaze z predchádzajúceho roka,“ priznáva. Táto neistota ho priviedla k tomu, aby začal premýšľať o online predaji.
Inšpirácia a stretnutie, ktoré všetko zmenilo
Zlomovým momentom pre Aarona bolo stretnutie s budúcim obchodným partnerom Liorom Ohayonom. „Ukázal mi silu internetu. Vysvetlil mi, že namiesto otvárania ďalších predajní môžem mať jednu online a predávať produkty kdekoľvek,“ spomína Aaron. Táto idea mu doslova vyrazila dych.
Po niekoľkých brainstormingoch narazili na koncept záťažových prikrývok, ktoré pomáhajú zmierniť stres a zlepšiť kvalitu spánku. Uvedomili si, že práve na tomto produkte by mali postaviť ich firmu.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Ako začali s iba 4 000 eurami a vybudovali firmu v hodnote 44 miliónov?
- Čo sa stalo, keď sa predaj prikrývok náhle zastavil?
- Ktorý moment bol v ich biznise rozhodujúci?
- Čo im pomohlo prekonať finančné ťažkosti?
- Ktorý moment im zabezpečil obrovskú popularitu?
- Aká kľúčová rada v oblasti podnikania ich priviedla k správnemu rozhodnutiu?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy