Jeden z najväčších predajcov sushi rozbieha na Slovensku a v Česku nový kiosk projekt

  • Žijeme v dobe, kedy si ľudia potrpia na rýchlo dostupné, ale napriek tomu kvalitné jedlo. To si za cieľ stanovila aj gastro firma Sushi Time, ktorá sa špecializuje na sushi produkty, ale to zďaleka nie je všetko. Pozri sa na nový projekt kiosk predajní, ktoré ešte len pred nedávnom rozbehla na SR a v ČR.
sushitime
facebook.com/sushitime.sk
  • Žijeme v dobe, kedy si ľudia potrpia na rýchlo dostupné, ale napriek tomu kvalitné jedlo. To si za cieľ stanovila aj gastro firma Sushi Time, ktorá sa špecializuje na sushi produkty, ale to zďaleka nie je všetko. Pozri sa na nový projekt kiosk predajní, ktoré ešte len pred nedávnom rozbehla na SR a v ČR.

Sushi Time je jedným z najväčších predajcov sushi  na Slovensku. Pred nedávnom sa rozhodli svoju popularitu a obľúbenosť „testovať“ v Českej republike prostredníctvom crowdfundingu, čo je kolektívne financovanie alebo kolektívna podpora, ako spôsob získavania kapitálu pre nové projekty a podniky pomocou vyžiadaných mikro príspevkov od veľkého množstva zúčastnených.

Odozva bola naozaj pozitívna, keďže za päť dní sa vyzbieralo takmer 230 000 €. Z dôvodu vysoko pozitívnej odozvy, sa preto Ivan Židek a Tomáš Hozlár, ako spolumajitelia rozhodli vo svojich pobočkách v Bratislave a Prahe spustiť nový koncept kioskov.

Základné informácie a štatistiky o spoločnosti Sushi TIme:

  • založenie – 2010
  • pobočky:
    • 2x Bratislava
    • 5x Praha
  • počet mesačne obslúžených zákazníkov – 35 000
  • počet mesačne rozvezených jedál – 17 000
  • produkty dodávajú do:
    • Google RegioJet, Hilton či Tesco.


Crowdfunding má okrem spomínaného mapovania záujmu za úlohu vyzbierať finančné prostriedky ako primárne, resp. sekundárne financovanie plánovaného projektu. Na vyzbieranie sumy bolo stanovených 60 dní. Aj napriek navýšeniu cieľovej sumy bol cieľ dosiahnutý už po uplynutí 5 dní. V rámci tohto zberu peňazí sa zapojilo celkovo 207 investorov a najvyšší príspevok mal hodnotu viac ako 22 600 €.

Najnovším plánom a víziou je zo zvyšných peňazí predstaviť a vybudovať premyslenú sieť kioskov na vysoko frekventovaných miestach, ako sú obchodné centrá, vlakové a autobusové stanice. Úplne prvým kioskom sa už mesiac chváli nákupné centrum Central. Expanzia by sa mala ukončiť na koni tohto roka s celkovým počtom 10 kioskov  Bratislave a Prahe.

Pobočka v Bratislave za minulý rok zaznamenala tržby 2,5 mil. €, zatiaľ čo v Prahe boli na úrovni 2,9 mil. €. Ako sa vraví, nikdy sa neuspokoj. Týmto sa riadi aj táto gastro spoločnosť a plánuje svoje služby ponúkať aj v Budapešti a zvažuje aj Viedeň. Kuchyňa v kamenných predajniach je ľahká, vyvážená a nápady čerpá z japonskej, thajskej, vietnamskej a indonázskej gastronómie. Kiosk ponúka pre zmenu čerstvé šaláty, dezerty alebo nápoje a taktiež a exotické jedlá vo forme take-away.

Vo všeobecnosti sa Sushi Time špecializuje na:

  • rozvoz jedál,
  • prevádzku bistier,
  • business to business.

Kompletnú ponuku, podmienky a spôsob rozvozu jedál a mnoho ďalších informácií nájdeš na sushitime.sk

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá