Kaufland opäť provokuje. Na mušku si zobral Lidl a Tesco
- Po Plastovom týždni prichádza ďalšia vtipná reklama
- Na Kamennom námestí v Bratislave nasadil Kaufland outdoorovú kampaň
- Verejnosti hovorí, že v centre mesta si majú kúpiť len drobnosti
- Po Plastovom týždni prichádza ďalšia vtipná reklama
- Na Kamennom námestí v Bratislave nasadil Kaufland outdoorovú kampaň
- Verejnosti hovorí, že v centre mesta si majú kúpiť len drobnosti
Kaufland sa opäť rozhodol, že si vo svojej kampani zavtipkuje na účet konkurenčných značiek. Po kampani, v ktorej si robil žarty so špecializovaných týždňov reťazca Lidl a predstavil svoj vlastný Plastový týždeň, prichádza s ďalšou kampaňou.
Kaufland tentokrát nepodpichuje len svojho konkurenta z vlastnej skupiny Schwarz Gruppe, ale aj reťazec Tesco. Reklamu totiž umiestnil na Kamenné námestie v Bratislave, kde sa v jeho blízkosti nachádzajú predajne oboch značiek. Kaufland nájdeš len v širšom centre, na čom je postavená celá reklama.
„Kúpte si tu v centre len nejakú drobnosť, aby ste vydržali cestu za poriadnym nákupom,“ hovorí reťazec na veľkej reklamnej plachte umiestnenej na jednej z budov.
Na vizuále pritom Kaufland ľuďom odporúča, že to môže byť napríklad jablko a hovorí, že v Kauflande dostanú zákazníci najširší sortiment za výhodné ceny. Značka toto tvrdenie podložila zákazníckym prieskumom Kantan TNS realizovanom v období od 15.3. do 27.3. 2018 na vzorke 1000 respondentov pre rok 2018.
Zaujímavosťou je tiež to, že Kaufland inzeruje na budove, z ktorej Slovenská sporiteľňa nedávno dala dolu svoju reklamnú plachtu a urobila z nej šmýkačku.
Sketcher zisťuje ďalšie informácie o kampani.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy