Reklama slovenskej agentúry je tak dobrá, že ju pochválil aj Tom Hanks
- Reklamná agentúra opäť ukázala, že vie robiť svetové kampane
- Túto aktuálne pripravila pre vydavateľstvo Lindeni a predstavuje v nej novú knihu Toma Hanksa
- Pri schvaľovaní kreatívy musela počkať aj na názor samotného herca
- Reklamná agentúra opäť ukázala, že vie robiť svetové kampane
- Túto aktuálne pripravila pre vydavateľstvo Lindeni a predstavuje v nej novú knihu Toma Hanksa
- Pri schvaľovaní kreatívy musela počkať aj na názor samotného herca
Agentúra Zaraguza, ktorá okrem Slovenska pôsobí aj na českom trhu, v najnovšej kampani predstavuje novú knihu Toma Hanksa. Pripravila ju v spolupráci s vydavateľstvom Lindeni. Pri schvaľovaní kreatívy si musela počkať aj na názor samotného herca.
Ten kampaň pochválil a agentúra od jeho tímu dostala správu v znení „Tom Hanks called your advert idea „genius“!“. Na svojom Facebooku to zverejnil kreatívny riaditeľ a co-owner Zaraguzy Michal Pastier.
Uviedol, že keďže je v kampani spomenutá jeho kniha, tak im museli nechať schváliť scenár. „To sme ešte netušili, že sa k nej bude osobne vyjadrovať. Z tohto projektu mám mega radosť,” dodáva.
Názov, identita a koncepty ďalších obalov nového vydavateľstva Lindeni vznikli GoBigname a na kampani samotná agentúra spolupracovala s Pepem Ehrenbergerom a Hitchhiker Films.
Kampaň pravdepodobne pochváliš aj ty, pretože je naozaj zábavná. Jej hlavní hrdinovia robia všetko nohami, pretože novú knihu od Toma Hanksa nevedia pustiť z rúk. Nohou hladkajú psa, podávajú ju pri stretnutí, kŕmia dieťa, žehlia, miešajú kávu a robia ďalšie iné činnosti.