Slovenská kapela otvorila na týždeň špeciálny obchod, boli v ňom len 4 farby
- Slovenská skupina The Youniverse pracovala na svojom albume dva roky
- Na jeho odpromovanie využili jeden zo svojich snov
- Zriadili si týždňový pop-up shop v centre Trenčína
- Slovenská skupina The Youniverse pracovala na svojom albume dva roky
- Na jeho odpromovanie využili jeden zo svojich snov
- Zriadili si týždňový pop-up shop v centre Trenčína
Album s názvom CMYK pripravovali Jerguš Oravec a Tammy Nižňanská dva roky. Za tákéto dlhé trvanie príprav môžu mnohé experimenty a objavovanie nových možností. Skupina si chcela v prvom rade vytvoriť svoj vlastný zvuk bez akéhokoľvek ovplyvnenia. Aj kvôli tomu svoju hudbu počas 24 mesiacov nikomu nepustili. Celý projekt išiel čisto z ich hláv. Okrem užitočných poznatkov o produkcii sa však dostavilo aj iné ovocie – do celého konceptu CMYK naťahali vyše 48 námetov, ktoré nakoniec skresali na 16 piesní.
Po vydaní albumu mala dvojica s jeho promóciou jasno – použijú na to pop-up shop. Tento na Slovensku menej známy koncept sa nakoniec podarilo zrealizovať, a tak sa v centre Trenčína na týždeň otvorili brány farebného neba pre všetkých fanúšikov. Na predaj bol okrem albumu v CD podobe aj vinyl, tričká, mikiny, odznaky či pršiplášte. Zaujímavou časťou sortimentu boli aj špeciálne CMYK gitary, ktoré sa však nepodarilo predať.
Aj napriek zvedavosti sa k spomínanej muzike dá dostať len vo fyzickej podobe. Vinyl, CD či rôzne druhy merchu sa dajú kúpiť cez internetovú stránku kapely alebo internetovú stránku Bruuder Records. Digitálna verzia albumu sa dostane na verejnosť 30. novembra.
Zdroj: www.hudba.zoznam.sk
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy