Klenoty Aurum pokračujú v kontroverznej kampani. Na Slovákov vytiahli ďalšie „múdrosti“
- Slovenským internetom sa ešte pred pár týždňami šírila virálna kampaň, ktorá bola vyskladaná z odvážnych vizuálov
- Stála za ňou značka Klenoty Aurum, ktorá si na bilbordoch a na internete nedávala servítku pored ústa
- A aktuálne ukázala ďalšie vizuály, ktoré opäť zaujali
- Slovenským internetom sa ešte pred pár týždňami šírila virálna kampaň, ktorá bola vyskladaná z odvážnych vizuálov
- Stála za ňou značka Klenoty Aurum, ktorá si na bilbordoch a na internete nedávala servítku pored ústa
- A aktuálne ukázala ďalšie vizuály, ktoré opäť zaujali
Provokatívnym vizuálom značky Klenoty Aurum ešte neodzvonilo. Značka na svojom Facebooku ukázala ďalšie, ktoré sa nesú v podobnom duchu.
Po tom, čo na jednej z reklám vyzývala mužov, aby aspoň raz neboli ko*oti a konečne žene kúpili luxusný náramok prichádza s oveľa vľúdnejším copywritingom.
Na jednom z nich predáva prsteň s textom „Zostáva už len pár dní do jej narodenín a ona si stále myslí, že to schovávaš v šuflíku v práci“, na ďalšom hovorí, že ženy nezabúdajú, ženy archivujú. „Tvoja posledná šanca na delete z archívu. Zachráň sa“.
Ako v rozhovore pre Sketcher uviedla marketingová manažérka Klenoty Aurum Lívia Franková, cieľom kampane je upozorniť na novú a zároveň cenovo dostupnú ponuku briliantových šperkov, ktoré má značka vo svojom portfóliu.
Značka zistila, že svet šperkov je často vnímaný najmä zo ženského pohľadu optikou noblesy, vznešenosti a nadnesenosti a zabúda sa na to, že šperk je často aj prostriedkom na poďakovanie sa, či „vyžehlenie si“ nejakého prehrešku.
„Rozhodli sme sa, že demaskujeme realitu a nebudeme tvrdiť, že šperky vyhľadávajú iba vyšportovaní páni v drahých oblekoch, ktorí držia ružu medzi zubami. Naši klienti sú rôzni a vieme, že mnohí sa nehanbia, že šperk vlastne kupujú aj zo zištných dôvodov. Zvolili sme formu, ktorá pracuje s nadsázkou a je samozrejme komunikačnou karikatúrou a v nej sa naozaj nedá pracovať s politickou korektnosťou. Lebo bude neúprimná a nudná,“ dodáva.
Viac o kampani čítaj TU!
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy