Na najlepšie nápady prídeš počas nočných hodín
- Najlepšie nápady často prichádzajú práve vtedy, keď celý svet odpočíva v perinách
- Celosvetovo známe papieriky Post-It vedia týmto nápadom často dopomôcť
- Vo svojej kampani predstavujú troch ľudí, ktorí v nočných hodinách prišli na nové nápady
- Najlepšie nápady často prichádzajú práve vtedy, keď celý svet odpočíva v perinách
- Celosvetovo známe papieriky Post-It vedia týmto nápadom často dopomôcť
- Vo svojej kampani predstavujú troch ľudí, ktorí v nočných hodinách prišli na nové nápady
Žlté papieriky Post-It sú na svetovom trhu už od roku 1977, odkedy zjednodušujú prácu miliónov ľudí. Počas dlhých rokov na trhu sa lepenie krátkych odkazov stalo zaužívanou praxou v živote študentov, ale aj bežných pracujúcich ľudí. Post-it papieriky nepochybne pomohli aj mnohým inovátorom, či umelcom. Práve na nich je zameraná najnovšia kampaň z dielne Ogilvy Turecko.
Do troch printov zakomponovala agentúra príbehy vzniku nápadov. Kreatívci pochopili, že najlepšie nápady prichádzajú často až vtedy, keď všetci ostatní odpočívajú v náručí svojich perín. Hudobník vo svojom štúdiu v garáži, pracovník vo vyľudnenej kancelárii a muž sediaci za počítačom pilne pracujú. So svojím okolím výrazne kontrastujú, keďže miestnosti, v ktorých pracujú sú podsvietené žiarivou žltou farbou. Tento symbolizmus nie je náhodný – perfektne vystihuje to, pre čo sú Post-It papieriky známe.
Kampaň podčiarkuje okrem žltej farby aj slogan „Bright Ideas Are Worth To Remember“, „Šikovné nápady stojí za to si zapamätať“. Tieto printy rozhodne medzi takéto dobré nápady patria. Nezostáva nám nič iné ako zložiť klobúk z hlavy, keďže myšlienka aj dizajn reklamy spolu perfektne ladia.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy