Neulogy oznámilo ďalšiu investíciu: Finančná injekcia pre slovenský GroupSolver!
- Neulogy Ventures investoval do startupu GroupSolver, online platformy pre marketingový prieskum a kolektívne riešenie problémov.
- Neulogy Ventures investoval do startupu GroupSolver, online platformy pre marketingový prieskum a kolektívne riešenie problémov.
Platforma unikátnym spôsobom kombinuje dve metódy prieskumu trhu – ankety a focus groups. Medzi klientov GroupSolver patria také mená, ako Starbucks, O2 či University of San Diego.
„Taký typický dotazník obsahuje kopec otázok s viacerými možnosťami, ktorých odpovedanie môže trvať 10-15 minút. My sa naopak opýtame jednu, maximálne zopár fundamentálnych otázok, na ktoré potom respondent odpovedá vlastnými slovami. Naša inovácia je v tom, že my vieme odpovede v “ľudskom jazyku” preložit do dát a z nich potom vyrátať konsenzus a poskytnúť klientom aj iné, dôležité štatistické údaje. Náš prístup je tiež oveľa rýchlejší a menej “bolestivý” pre respondenta,“ povedal pred časom Rasťo Ivanič, jedne zo zakladateľov startupu, v rozhovore pre náš portál, čím ľudsky vysvetlil, o čom GroupSolver vlastne je.
Výška investície známa nie je, pre rozbehnutý GroupSolver je to však ďalší krok k tomu, aby raz patril medzi špičku na svojom trhu.
titulná foto: archív R.I.