Banka nechala kvôli kampani zmiznúť názvy ulíc v meste
- Jedna z najznámejších španielskych bánk sa rozhodla vytvoriť kampaň, v rámci ktorej nechala zmiznúť názvy ulíc v meste
- Snažila sa tak upozorniť na Medzinárodný deň Alzheimerovej choroby
- V rámci kampane zmizli názvy z viac než 100 námestí a desiatok ulíc v jednej zo štvrtí v španielskom Madride
- Jedna z najznámejších španielskych bánk sa rozhodla vytvoriť kampaň, v rámci ktorej nechala zmiznúť názvy ulíc v meste
- Snažila sa tak upozorniť na Medzinárodný deň Alzheimerovej choroby
- V rámci kampane zmizli názvy z viac než 100 námestí a desiatok ulíc v jednej zo štvrtí v španielskom Madride
Dezorientácia a zabúdanie sú jednými z prvých príznakov, ktoré majú ľudia trpiaci Alzheimerovou chorobou. Medzinárodný deň tejto choroby, ktorý je v kalendári naplánovaný na 21. septembra.
Španielska banka CaixaBank upozorniť na tento deň kampaňou, v rámci ktorej nechala na 4 dni zmiznúť názvy z viac ako 100 námestí a desiatok ulíc v jednej z mestských štvrtí v Madride. Celú kampaň sprevádzal hashtag #CallesEnBlanco, ktorý v preklade znamená neznáma ulica.
https://www.instagram.com/p/Bn-hMp_FUe-/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/Bn6ja-OFGGH/?utm_source=ig_embed
Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Ogilvy z Barcelony.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy