Burger King sa v provokatívnej kampani ospravedlňuje slovenskému McDonald’s
- Burger King sa už tento mesiac objaví v nákupnom centre Bory Mall v Bratislave
- Svoje znovuzrodenie na slovenskej gastro scéne odštartuje aj špeciálnym menu
- Za novou kampaňou stojí Wiktor Leo Burnett
- Burger King sa už tento mesiac objaví v nákupnom centre Bory Mall v Bratislave
- Svoje znovuzrodenie na slovenskej gastro scéne odštartuje aj špeciálnym menu
- Za novou kampaňou stojí Wiktor Leo Burnett
Burger King dáva Bratislave druhú šancu. Svoju prevádzku otvorí už 23. novembra o 17:30 hod. v nákupnom centre Bory Mall. Na uvítanie si Burger King pripravil špeciálne uvítacie menu s názvom #PREPACMEKAC.
O návrat legendárnej značky rýchleho občerstvenia sa podľa Trendu postarala spoločnosť AmRest. Tá získala exkluzívne právo na rozvoj jeho reštaurácií nielen na slovenskom trhu, ale tiež v Česku. AmRest má podľa všetkého s Bory Mall uzavretú určitú formu spolupráce, nakoľko tu plánuje otvoriť prevádzky niekoľkým svojim značkám. Okrem Burger Kingu ide aj o Pizza Hut, Starbucks či KFC.
„Burger King ako časť rýchlo rastúceho segmentu sietí s rýchlym občerstvením, hrá významnú rolu v portfóliu AmRestu. Podpis exkluzívnych zmlúv je míľnikom v histórii našej spolupráce s Burger Kingom a veríme, že sa vďaka tomu naša pozícia vedúceho prevádzkovateľa reštaurácií v strednej Európe ešte upevní,“ uviedol riaditeľ Burger Kingu Krzysztof Piechna.
Burger King sa bude nachádzať v rovnakom food courte, kde je dnes aj McDonald’s či Subway. To či bude Burger King prosperovať aj v prítomnosti silnej konkurencie, to ukáže až čas. Burger King však nechce na slovenskom trhu zostať len pri jednej prevádzke. „V najbližších rokoch plánujeme otvoriť 15 prevádzok po celom Slovensku. Veríme, že potešíme všetkých, ktorí si radi doprajú rýchle, no zároveň chutné a kvalitné jedlo“, uvádza Daniel Ryška, riaditeľ Burger King pre Českú republiku a Slovensko.
Aj fast food sa musí prispôsobiť trendu zdravého životného štýlu
V gastro biznise je už dlhší čas cítiť, že záujem spotrebiteľov žiť zdravšie rastie, na čo zareagoval aj Burger King a to vylepšením receptúr detského menu, kde sa podarilo zredukovať tuk o 40 % a kalórie o 30%. „Vnímame to ako správny krok, ktorý reflektuje životný štýl spotrebiteľov a zároveň prispieva k rozvoju samotného segmentu fast-foodových jedál,“ dodáva Daniel Ryška.
Na Slovensku bola prvá reštaurácia Burger King otvorená 26. marca 2010 v obchodnom centre Eurovea v Bratislave[a krátko na to zatvorená, následne spoločnosť z nášho trhu celkom odišla.
Celkom prvá prevádzka Burger Kingu bola otvorená 4. decembra 1954 v Miami na Floride v USA. V Austrálii je táto spoločnosť známa pod značkou Hungry Jack’s. Burger King dnes prevádzkuje už vyše 11 000 reštaurácií vo viac než 74 krajinách sveta.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy