Milovaný a nenávidený Black Friday je tu. Slovenské prevádzky si z neho robia žarty, ale dávajú aj akcie
- Keďže Black Friday je americká tradícia, nie je na Slovensku až tak rozšírená
- Svojich fanúšikov, ale aj odporcov si však nájde
- Niektoré to vtipne komentujú, iné zas úplne ignorujú
- Keďže Black Friday je americká tradícia, nie je na Slovensku až tak rozšírená
- Svojich fanúšikov, ale aj odporcov si však nájde
- Niektoré to vtipne komentujú, iné zas úplne ignorujú
Začnime prevádzkami, ktoré zrovna tento konzumný sviatok humorne komentujú. V tomto prípade ide o dve gastroprevádzky. Prvá z nich, Ty Somaru, sa stáva stálicou bratislavskej street food scény a je známa svojim svojským humorom.
Druhá, vtipná reakcia, je od nitrianskeho street foodu Supercháles, ktorý si marketing robí tak, že využíva tradičné nitrianske nárečie a nesmierne mu to ide. Pozri si ich ďalšie príspevky, ver nám, že neolutuješ.
Kompot.sk je jedna z tých prevádziek, ktorá sa v tento deň skôr priklonila k poskytovaniu zliav. Takže ak ešte nemáš nakúpené darčeky, hor sa do toho.
Slowatch taktiež nezaostáva a ponúka slušnú nádielku zliav značiek ako sú Stussy či Thrasher. Čiže ak si práve fanúšik pouličnej módy, neváhaj.
Značka eko-kozmetiky Malinna vsadila na instagramovú kampaň a pre nežnejšie pohlavie ponúka až dvojciferné zľavy. Čiže tu si môžeš zaobstarať darčeky pre ženy v tvojom živote.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Na záver pridávame odkaz od značky Maszaryk, ktorá sa špecializuje na jedinečné a kvalitné spodné prádlo. Myslia si, že ich ceny sú férové po celý rok a tým pádom sa Black Friday nemusia zaoberať
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy