Najroztomilejšia vianočná reklama tejto sezóny? Úprimný príbeh dojíma masy
- S vianočnými reklamami ako by sa vrece roztrhlo.
- Najnovší vianočný príbeh od Erste Group ašpiruje na tú najkrajšiu v tejto sezóne.
- Úprimný príbeh ježka Henryho ukazuje čaro obdarovania druhých.
- S vianočnými reklamami ako by sa vrece roztrhlo.
- Najnovší vianočný príbeh od Erste Group ašpiruje na tú najkrajšiu v tejto sezóne.
- Úprimný príbeh ježka Henryho ukazuje čaro obdarovania druhých.
Rakúska finančná skupina Erste Group vôbec po prvýkrát predstavila svoju medzinárodnú vianočnú kampaň v piatich krajinách. Spolu so sloganom #believeinyourself, u nás známy ako #mamnato, ktorého tvárou je náš úspešný olympionik Matej Tóth, prináša skupina rozkošne spracovanú animáciu, ktorá presne vie, ako pracovať s emóciami. O jej tvorbu sa postarala agentúra Jung von Matt/DONAU, konkrétne štúdio Passion Animation Studios.
Okrem Rakúska bude reklama prezentovaná aj v Chorvátsku, Rumunsku, Maďarsku a Srbsku. Touto cestou ma naozaj úprimne mrzí, že ju v našich končinách neuvidíme. Predstavením sloganu #vermevseba ešte v minulom roku začala Erste Group budovať spoločnú identitu značky pre všetky svoje banky v siedmich krajinách strednej a východnej Európe.
„Príbeh malého ježka, ktorému život znepríjemňujú pichliače, je zároveň príbehom nás všetkých – veď každý z nás zažil podobné chvíle a pocity. Počas svojej takmer 200-ročnej histórie Erste vždy ľudí podporovala a verila ľuďom a rovnako tomu bude aj v budúcnosti. Video, ktoré naozaj zahreje pri srdci, stavia na našich základných hodnotách a prenáša ich do roztomilého vianočného príbehu,“ uviedol Martin Radjaby-Rasset, vedúci riadenia značky.
Kampaň, ktorá prebieha výlučne na Facebooku má na svojom konte už viac ako 36 miliónov pozretí. Mal by sa kultový britský obchodný dom John Lewis spolu so svojimi nezameniteľnými reklamami začať báť tvrdej konkurencie? Na takéto tvrdenie je síce ešte skoro, no úspech príbehu ježka Henryho je nepopierateľný. Jeho príbeh pracuje s emóciami, ktoré sú v predvianočnom období o to silnejšie. Veď vianočný čase je obdobím, kedy ľudia cítia potrebu byť spolu so svojou rodinou a priateľmi. Nie každý má na Vianoce takéto šťastie, a preto by sme mali veriť nie len v seba, ale aj v iných.
„Vyzbrojený touto vierou nie je žiadna prekážka príliš veľká a žiadna cesta príliš strmá na to, aby sme ju prekonali.“ uviedla k reklame finančná skupina.
Vianočný príbeh malého ježka
Byť nováčikom v kolektíve často nie je jednoduché. Ježko Henry by ti o tom vedel rozprávať svoje. Jeho prvý deň v „lesnej škole“ je preňho naozaj ťažkým, veď keby chcel spoznať svojich nových spolužiakov, stále mu v tom niečo bráni, sú to jeho pichliače. Znova a znova sa pokúša so svojimi spolužiakmi skamarátiť a hrať sa s nimi, no oni sa boja, že im ublížia jeho pichliače Postupne plynie deň za dňom až kým nie je deň Vianoc, no Henry je ešte smutnejší, pretože vidí, ako si zvieratka niečo šepkajú a chichotajú sa za chrptom. Smutný a sám vychádza zo školy, keď ho v tom spolužiaci prekvapia s darčekom, ktorý mu darujú spoločne. Najprv si Henry myslí, že ide len o žart, no po chvíli zistí, že dostal dar, po ktorom celý čas túžil: priateľstvo.
„Vďaka kampaniam Jogn Lewis sa vianočné reklamy stali globálnym fenoménom. Som veľmi šťastný, že náš čarovný príbeh #mamnato môže byť toho súčasťou“ Michael Nagy, kreatívny riaditeľ Jung von Matt/DONAU
„Najmä v čase Vianoc, v období lásky, je dobré uveriť nie len sebe, ale aj v dobro druhých. Bez ohľadu na to, ako náročná a neprekonateľná sa prekážka môže zdať, si láska vždy nájde svoju cestu. Malý ježko Henry a jeho priatelia nám to majú pripomenúť.“ dodáva Andreas Putz, výkonný riaditeľ Jung von Matt/DONAU
S cieľom zabezpečiť, aby sa kampaň dostala k čo najväčšiemu počtu ľudí je jej zverejnenie na Facebooku. Nová funkcia „video premiéra“ dokonale poslúžila práve pre túto príležitosť. Spočíva v tom, že zverejnenie nového videa je šírene formou živej udalosti, čo výrazne znásobilo dosah. Online kampaň bola na Facebooku spustená 2. decembra, a zožala obrovský úspech.
zdroj: erstegroup.com; adage.com; branding.news;
Čítajte viac z kategórie: Zaujímavosti