10 vydarených printových reklám, na ktorých si kreatívci poriadne zgustli
- Rok 2018 sa pomaly ale isto chýli ku koncu
- Je teda správny čas obzrieť sa späť na to najlepšie, čo nás v tomto roku postretlo
- To platí aj pre odvetvie printovej reklamy, z ktorého sme vybrali týchto 10 skvelých kampaní
- Rok 2018 sa pomaly ale isto chýli ku koncu
- Je teda správny čas obzrieť sa späť na to najlepšie, čo nás v tomto roku postretlo
- To platí aj pre odvetvie printovej reklamy, z ktorého sme vybrali týchto 10 skvelých kampaní
Francúzske ministerstvo zdravotníctva
Obezita je jedným z naväčších strašiakov súčasnosti. Stránka www.healthdata.com uvádza, že ňou momentálne trpí až 2.1 miliardy ľudí, čo je skoro 30% svetovej populácie. Francúzske ministerstvo zdravotníctva si je vedomé tohto problému a rozhodlo sa konať. Na ľudí apelovali kreatívnou reklamou – na plagáte vidíme zmrzlinový kornútok s nečakaným zvratom. Celý výjav dopĺňa aj text „L’obesité commence des la plus jeune age“ – „Obezita sa začína v mladom veku“.
Moms Demand Action
Otázka sprísnenia zákonov ohľadom vlastnenia zbraní v Amerike rezonuje v posledných rokoch viac a viac, a to najmä kvôli vysokému číslu strieľania v školách. Skupina amerických mám sa rozhodla, že už sa o svoje deti bála pridlho – postavili sa teda za zmenu. Vo svojich printoch poukazujú na smutný fakt, že v Amerických školách boli zakázané oveľa neškodnejšie veci ako zbrane.
TESCO
Ďalšou celosvetovo rozoberanou nepríjemnosťou sú všadeprítomné plasty. Obchody si postupne začínajú uvedomovať, že skutočne produkujú až nepríjemne vysoké množstvo odpadu, ktoré iba škodí našej planéte. Do boja proti zbytočným plastom sa zapojilo aj TESCO. Za týmto skvelým plagátom stojí slovenský dizajnér Matúš Bence (Made by Vaculík).
Chupa Chups
Táto reklama sa nezaoberá veľkým problémom ani kauzou. Aj napriek tomu však využíva veľkú dávku kreativity. Print sa zaoberá novým lízatkom od Chupa Chups, ktoré je po novom bez cukru. Ako teda značka vyjadrila túto novú vlastnosť? Pomocou zvieracieho sveta. Musíme však uznať, že ide o skutočne výborný nápad.
IKEA
Tento print pre svetoznámu firmu s nábytkom IKEA uzrel svetlo sveta na Valentína. Vyhýba sa všetkým možným klišé a prináša originálny pohľad na tento mnohými nenávidený sviatok. IKEA má všetky risky perfetkne vypočítané, a týmto odvážnym krokom rozhodne pobaví aj ľudí, ktorí 14. februára ostanú sami.
Durex
Durex rovnako ako IKEA prináša skutočne zaujímavé reklamy, ktoré sú aj napriek poslaniu značky nevulgárne. Aj tento rok sme sa mohli tešiť novej originálnej reklame, tentokrát na extra veľké prezervatívy.
Fanta
Značke pomarančových nápojov Fanta sa tento rok podaril skutočne prelomový kúsok. Priniesla totiž na svet prvú kampaň, ktorú môžeš ochutnať. Stačí len odrthnúť kúsok z tohto plagátu, dať si ho do úst a vychutnávať. Na jazyku by si mal ihneď pocítiť chuť pomarančov, ktorá je podobná ako nápoj samotný.
Volswagen
Nový parkovací asistent od výrobcu áut Volkswagen je naozaj precízny. Ako to však vyjadriť na printe? Myslíme, že tento ježko medzi rybičkami v sáčkoch to vyjadruje perfektne.
McDonalds
McDonalds mal tohto roku naozaj veľké množstvo reklám, jedna však spomedzi nich vyčnieva. Ide práve o print vyobrazujúci známe hranolky. Na ich odprezentovanie boli využité výhradne ingrediencie, z ktorých sú vyrobené.
Pedigree
Tvoj pes skutočne môže skákať tak ako pískať, tvrdí svojou reklamou značka palmskov a krmív pre psov Pedigree. Svojho miláčika môžeš perfektne vycvičiť, stačí preňho nájsť tú správnu motiváciu.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy