Tieto sociálne médiá zvalcovali v novembri slovenský internet
- Opäť sa ukázalo, že naše sociálne siete rezonujú na slovenskom internete
- Podľa slovenského rebríčka Storyclash, ktorý vychádza raz do mesiaca, sa v novembri naše sociálne siete dostali do TOP 3
- Tlieskať môžeš trojlístku Emefka, Interez a Odzadu
- Opäť sa ukázalo, že naše sociálne siete rezonujú na slovenskom internete
- Podľa slovenského rebríčka Storyclash, ktorý vychádza raz do mesiaca, sa v novembri naše sociálne siete dostali do TOP 3
- Tlieskať môžeš trojlístku Emefka, Interez a Odzadu
Silu našich sociálnych sietí netreba podceňovať. Dôkazom je rebríček Storyclash za november, v rámci ktorého sa tri najväčšie značky v rámci Startitup Group dostali na tri najvyššie priečky.
Na čele rebríčka podľa interakcii na sociálnych sieťach svieti náš zábavný portál Emefka, ktorý sa na vrchole rebríčka drží dlhodobo. Oproti výsledkom z minulého mesiaca si polepšil o 11,5 percenta a za celý mesiac získal viac ako 4,8 miliónov interakcii.
Postavenie na druhej priečke si udržal aj Interez s 1,8 miliónmi interakcii, trojicu za november uzatvára portál Odzadu.sk, ktorý si polepšil o 11,2 percenta na 1,4 milióna interakcii.
zdroj: storyclash.com
Najúspešnejšie posty za mesiac november
Emefka zábavnou formou reaguje na aktuálne témy, trendy či skutočnosti. Vytvára virálny a používateľsky atraktívny obsah pre cieľovú skupinu 18-24 a 25-34 rokov.
Najúspešnejším postom za november sa stal meme post, ktorý Emefka publikovala na svojom Instagrame. Na tomto poste má 43 339 interakcií. O úspešných meme postoch práve z dielne nášho portálu Emefka sa dočítaš v prípadovej štúdií, v ktorej opisujeme natívne meme obrázky pre klienta Lidl, ktoré sa stali virálnymi.
Interez je jeden z najčítanejších portálov pre mladých ľudí na Slovensku. Zaoberá sa témami ako ekológia cestovanie a veda.
Interakcie, ktoré získal na najúspešnejšom poste – 21 484.
A trojicu uzatvára Odzadu – lifestyle portál určený pre ženy vo veku 18-24 rokov. Nosnými témami sú fitness, fashion a dating.
Za mesiac november mal najúspešnejší post na Instagrame Odzadu 17 646 interakcii. Ide o post súťaže, ku ktorému vznikla aj prípadová štúdia, v ktorej sa dozvieš, aké efektívne dokážu byť súťaže a taktiež ako sa nám podarilo počas 5 dní zvýšiť počet sledovateľov Instagramu @dm_slovensko o viac ako 4 000 ľudí.