Zuzana Plačková propaguje burger bratislavskej pivárne s 24-karátovým zlatom
- Kontroverzná influencerka Zuzana Plačková rozbehla spoluprácu so spoločnosťou BEER GROUP
- V menu pivárne dostala aj vlastný Queen burger s 24-karátovým zlatom za 12,90 eur
- Kontroverzná influencerka Zuzana Plačková rozbehla spoluprácu so spoločnosťou BEER GROUP
- V menu pivárne dostala aj vlastný Queen burger s 24-karátovým zlatom za 12,90 eur
Burger v špeciálnej čiernej žemli s 24-karátovým zlatom, ktorý sľubuje jedinečný gurmánsky zážitok. Práve to je novinka spoločnosti BEER GROUP, ktorej hlavným ambasárom je v mnohých smeroch kontroverzná Zuzana Plačková. Tá si na sociálnej sieti Instagram vybudovala silnú fanúšikovskú základňu. Sleduje ju tu viac ako 497-tisíc ľudí. Aj keď mnohým je táto osoba proti srsti, slovenské firmy a značky sú ochotné jej zaplatiť tisíce eur za príspevok v ktorom sa objaví ich produkt.
Na otázku, koľko jej práca vynáša sa pre tvnoviny.sk vyjadrila nasledovne: „Mesačný plat mám, ako kedy, podľa tržieb a reklám. Cez 10-tisíc eur určite, niekedy ale oveľa viac.“
Spoločnosť BEER GROUP, ktorá zastrešuje v Bratislave spolu až 5 pivárni, podľa finančného portálu Finstat v roku 2017 znížila zisk o 60 % na 4 667 eur a tržby jej narástli o 660 % na 2,331 milióna eur.
Podľa webu spoločnosti pod BEER GROUP spadá pod túto firmu aj nedávno otvorená kaviareň Zuzany Plačkovej – Pink Garden. Strategická poloha blízko turistami milovaného Čumila, Hlavného námestia, SND či Primaciálneho paláca, v susedstve s prevádzkami ako Mondieu či zmrzliny Arthur, odsudzujú ružovú záhradu v Starom meste na úspech. Minimálne u tých, ktorí túžia po dokonalej fotke na Instagram.
Sama autorka konceptu, známa aj ako Queen Plačková, napísala: „Všetky insta maniačky máte dvere otvorené.“
Fanúšikovia na svoje komentáre nenechali dlho čakať. Sú pochvalné aj negatívne. Niektorí si priestor inšpirovaný zahraničnými „posh“ kaviarničkami milujú, iní kritizujú gýčovosť, ale aj malé priestory.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy