Google má 6 nových analytických appiek, ktoré pomáhajú marketérom získavať dáta o zákazníkoch
- Google spustil nový set nástrojov pre podniky, ktoré pomáhajú marketérom získavať insighty o aktivitách zákazníka a jeho zvykoch.
- Google spustil nový set nástrojov pre podniky, ktoré pomáhajú marketérom získavať insighty o aktivitách zákazníka a jeho zvykoch.
Či už buduješ appku alebo vedieš online obchod, analytika ti dokáže pomôcť zistiť, o čo sa snažia tvoji zákazníci a ako im v tom môžeš lepšie pomôcť.
Aj z toho dôvodu spustil Google nový set nástrojov pre podniky, ktoré pomáhajú marketérom získavať insighty o aktivitách zákazníka a jeho zvykoch.
Google Analytics 360 Suit pozostáva zo 6 appiek, z ktorých 4 sú úplne nové a 2 rebrandované:
- Google Audience Center 360 je platforma na manažment dát, ktorá pomáha marketérom porozumieť zákazníkom. Pracuje natívne s Google, sieťou Doubleclick´s ad a poskytovateľmi dát z tretích strán.
- Google Optimize 360 (beta) umožňuje testovať viaceré variácie webu pomocou pár kliknutí, vďaka čomu jednoducho zistiť, čo sa používateľom páči najviac
- Google Data Studio 360 ponúka bližší pohľad na dáta cez vizualizácie a real-time kolaboračné nástroje. Taktiež dokáže generovať reporty a má skvelý dashboart aby si vedel sledovať štatistiky.
- Google Tag Manager 360 umožňuje zjednodušený zber dát s použitím tagov naprieč stránkou, či kampaňou, spolu s podporou API pre streamline workflowu.
- Google Analytics 360, pôvodne známe ako GA Premium, je hub pre všetky tvoje merania dát potreby manažmentu tvojho produktu. Spoločnosť uvádza, že pridá niekoľko nových funkcií v priebehu najbližších mesiacov.
- Google Attribution 360, pôvodne známe ako Adometry, informuje promoterov o dátach, ktoré ohodnocujú ich marketingové investície a alokujú budget. Aj keď to nie je úplná novinka, appka sa preskladala od úplného základu aby sa integrovala so zvyškom balíka.
Viac informácií o tomto balíku nájdeš tu.
foto: redakcia
Zdroj: thenextweb, zdroj titulnej fotografie: google