Čo má spoločné porno a mrazené jedlo? Reklamu, ktorá je dosť zábavná
- Firma Devour sa vo svojich škandalóznych reklamách vymyká všetkým konvenciám
- V ich spote pre Superbowl opäť používa na propagáciu tému, ktorá je v spoločnosti považovaná za tabu
- Na odprezentovanie svojich mrazivých jedál totiž využije tému porna
- Firma Devour sa vo svojich škandalóznych reklamách vymyká všetkým konvenciám
- V ich spote pre Superbowl opäť používa na propagáciu tému, ktorá je v spoločnosti považovaná za tabu
- Na odprezentovanie svojich mrazivých jedál totiž využije tému porna
„Môj priateľ je závislý na frozen food porne,“ vysvetľuje žena hneď na začiatku reklamy. Jej priateľ si dookola pozerá videá a fotky mrazeného jedla, nevie sa od nich oddtrhnúť. Jeho závislosť sa až nápadne podobá na závislosti na bežnom porne.
Videá totiž sleduje všade – v práci, doma, pred spaním. Jeho priateľka našla dokonca aj lepkavé magazíny a vreckovky, ktoré jej obavy ešte viac potrvdili.
Tento výstrelok rozhodne nezostane nepovšimutým – poslúži ako reklama na firmu Devour, ktorá bude premietaná na americkej športovej akcii Superbowl. Mrazené jedlá budú v tomto 30-sekundovom reklamnom bloku vidieť milióny divákov. Minulý rok Superbowl sledovalo 111 miliónov divákov. Tento fakt sa zobrazuje aj na cene jednej reklamy, ktorá sa môže vyšplhať aj na 4 milióny dolárov.
Firma Devour, predávajúca mrazené polotovary, si reklamu očividne dovoliť môže, čím sa radí medzi „reklamnú elitu“. Nápad jej pomohla zrealizovať agentúra David. Práve ona prišla s návrhom, aby kampaň 30-sekundovým klipom nekončila. Počas celého podujatia bude divákom dostupná aj telefónna linka 1-83-FOODPORN, na ktorej budú volajúcim popisované rôzne mrazené pochúťky.
Volajúci môžu zároveň vyhrať prestížne ceny ako napríklad značkovú mrazničku alebo ročnú zásobu mrazených jedál. Diváci Superbowlu môžu taktiež celý deň pridávať fotografie ich mrazených pochutín s hashtagom #Devourfoodporn.
Zdroj: www.thedrum.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy