Hororová reklama vyzýva deti, aby konečne začali jesť zeleninu
- Globálnym problémom súčasnej populácie je jednoznačne obezita
- Tú spôsobuje nadmerná konzumácia fastfoodov a nezdravých potravín
- Najnovšia kampaň sa snaží podporiť konzumáciu zeleniny u detí a predísť tak týmto problémom
- Globálnym problémom súčasnej populácie je jednoznačne obezita
- Tú spôsobuje nadmerná konzumácia fastfoodov a nezdravých potravín
- Najnovšia kampaň sa snaží podporiť konzumáciu zeleniny u detí a predísť tak týmto problémom
Projekt Veg Power v spolupráci s ITV priniesla niečo, čo je možné nazvať ako útok smrtiacich paradajok, ale tentokrát sa do útoku vrhne celý šalát. Nerozumieš, o čom hovoríme? Tak to si musíš pozrieť ich najnovšiu reklamu.
Jej cieľom je prilákať deti v Británií k tomu, aby jedli viac zeleniny. Výsledkom je skvelá práca, za ktorou stojí Adam & EveDDB a režisér Ninian Doff.
Reklama dlhá 60 sekúnd pripomína skôr trailer na hororový film a začína slovami „Prichádzajú z hĺbky zeme. Voda ich robí silnejšími, slnečné svetlo ich dobíja energiou a nič ich nezastaví, až kým si nepodmania celý svet.“ Nehovorím o zombie alebo iných tajomných monštrách, ale o boji zelenine, ktorá chce ovládnuť svet.
Samozrejme, skutočným bojom je ten, proti detskej obezite a chorobám súvisiacich s diétami. Výskumy ukazujú, že až 96% tínedžerov a 80% detí v základných školách v Británií nejedia dostatok zeleniny.
Kampaň „Zjedz ich a poraz ich“ sa snaží postaviť deti do role akýchsi „spasiteľov“ alebo super hrdinov, ktoré ako jediné dokážu zachrániť svet a to úplne jednoduchým spôsobom – stačí, že budú jesť dostatok zeleniny. Podpora tejto myšlienky nie je len prostredníctvom reklamného spotu, ale zahŕňa aj podporu na sociálnych sieťach, reklamných baneroch a v tlačenej podobe.
„Vyriešenie problému týkajúceho sa zdravia národa bude zahŕňať širokú škálu krokov a spoluprác. Tešíme sa, že máme príležitosť zohrať aspoň malú úlohu v tomto boji.“ hovorí Mat Goff, generálny riaditeľ spoločnosti Adam & EveDDB
„Kampaň Eat Them To Defeat Them je jedným z najzaujímavejších projektov, na ktorých som pracoval. Nielenže je to brilantná a kreatívna práca, ale má potenciál meniť a zachrániť životy. Použitie reklamy na povzbudenie detí, aby milovali zeleninu, je neuveriteľne dôležitým krokom k transformácií zdravia národa. Dúfam, že táto odvážna kampaň bude mať skutočný vplyv a inšpiruje ostatných na celom svete k tomu, aby bola kreativita a nápady využité na vyriešenie jednej z najväčších výziev, ktorým v dnešnom svete čelíme.“ vyjadril sa John Hegarty, jeden zo zakladateľov projektu
Snaha o boj proti obezite a táto kampaň je financovaná skupinou supermarketov: Aldi, Asda, Co-op, Island, Lidl, Makrs & Spencer, Morrison, Ocado, Sainsbury, Tesco a Waitrose.
zdroj: adage.com; adweek.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy