Toto sú najúspešnejšie reklamy na slovenskom YouTube. Kraľuje ZSSK a Absolut
- Reklamy. Sú otravné, dlhé a často na ne nadávaš, no napriek tomu hýbu svetom
- Veď len rekordná cena viac ako 4 milióny eur za 30 sekúnd na nedeľnom Super Bowle hovorí za všetko
- Vďaka YouTube Ads Leaderboard 2018 poznáme tie najúspešnejšie reklamy zo slovenskej produkcie za posledný rok
- Reklamy. Sú otravné, dlhé a často na ne nadávaš, no napriek tomu hýbu svetom
- Veď len rekordná cena viac ako 4 milióny eur za 30 sekúnd na nedeľnom Super Bowle hovorí za všetko
- Vďaka YouTube Ads Leaderboard 2018 poznáme tie najúspešnejšie reklamy zo slovenskej produkcie za posledný rok
Ideme vlakom – ZSSK
Možno nie až tak prekvapivým víťazom rebríčka je kampaň Železničnej spoločnosti Slovensko, ktorá namiešala mix hudby, zábavy aj známych tvárí. Divákov si podmanila skladbou od skupiny S hudbou vesmírnou, ktorú sprevádzalo video zachytávajúce vtipné situácie počas cesty vlakom. Úspešná kampaň je výsledkom práce reklamnej agentúry Jandl.
Slovenské mamičky pekné dcéry máte – Absolut
Druhá priečka patrí odvážnej kampani na Absolut Vodku „Slovenské mamičky, pekné dcéry máte“, ktorá pri svojom spustení rozprúdila mnohé vášnivé diskusie. Video spot kombinuje dynamickú hudbu s gradujúcim dejom až do prekvapivého záveru, za ktorého kreatívou stojí reklamná agentúra Triad. Výsledky kampane nájdeš TU.
Nečakajte na zázraky – ZľavaDňa
Víťaznú trojicu reklamných spotov na YouTube uzatvára vtipná vianočná reklama od ZľavaDňa od kreatívy in-house.
Oreo vánoce s Koki a Beth Sal – Oreo
Na štvrtom mieste sa umiestnila reklama, ktorá opäť využíva známe tváre, tentokrát influencerky Beth a Koki, ktoré ukázali svoje triky na vianočné (ne)pečenie. Za Oreo reklamou stojí TheHive.
Zázrační ľudia robia krajší svet – Lidl
Na piatom mieste kraľuje nemecký Lidl a jeho roztomilá reklama o dôležitých máľnikoch, ktoré sa obchodnej sieti podarili dosiahnuť. Pre túto spoločnosť kreatívne tému spracoval in-house.
Maybelline Make-up in the City – Maybelline
Maybeline taktiež stavil na známu tvár a pri propagovaní svojich produktov už nejaký ten čas využíva českú hviezdu Moniku Bagárovú. Zaujala silvestrovská reklama s nádychom štýlu 20. rokov minulého storočia a v rebríčku sa objavila aj reklama na make-up poslepiačky. Táto práca je z dielne McCann Prague.
Penakula – Kofola
Verných fanúšikov má aj značka nápojov Kofola, ktorá bodovala so svojimi hravými letnými reklamami o penožrútoch Penakulovi a Penokopke, ktorí vyzývali na stiahnutie aplikácie. Pochádza od kreatívnej agentúry WMC/Grey.
Chcete sa pozerať na topmodelky vo vašej predsieni – O2
A aj posledný z TOP 10 zaradil do svojich reklám známe tváre. Napríklad topmodelku Andreu Verešovú. Reklama je z dielne Triad.
Vyhodnotenie najúspešnejších reklamných kampaní na slovenskom YouTube prebieha v súlade s globálnymi kritériami YouTube Ads Leaderboard. Finálne poradie je zostavené na základe algoritmu, ktorý zohľadňuje počet videní, mieru organického zhliadnutia videa voči všetkým zhliadnutiam, mieru interakcie (palce či zdieľanie), čas strávený sledovaním videa a pod.
Zdroj: TS