IKEA predstavila novú vtipnú kampaň, ktorá ti prezradí, ako sa stať ranným vtáčaťom
- Poznáme to, ranné vstávanie je niekedy tou najhoršou časťou celého dňa
- V prípade, ak je tvoj spánok nekvalitný, tak je to o to horšie
- IKEA ti v sérií reklám Morningmorphosis ukáže, ako mať kvalitný spánok
- Poznáme to, ranné vstávanie je niekedy tou najhoršou časťou celého dňa
- V prípade, ak je tvoj spánok nekvalitný, tak je to o to horšie
- IKEA ti v sérií reklám Morningmorphosis ukáže, ako mať kvalitný spánok
Je síce naozaj veľmi jednoduché ľuďom poradiť, aby si poriadne oddýchli, no skutočným problémom je si výdatne oddýchnuť. V dnešnom uponáhľanom svete, kde sme zvieraní medzi pracovným vyťažením, súkromným životom v kombinácií s rôznymi prekážkami, je ťažké nájsť si dostatok času na pokojný spánok.
Prostredie, v ktorom sa oddávame snom je kľúčom k tomu, aby sme si poriadne oddýchli a nadobudli tak pozitívnejšie a zdravšie myslenie. Vďaka tomu budeš lepšie pripravený na všetky nástrahy každodenného života. Len prednedávnom sme písali o najnovšej štúdií, ktorá odhalila tajomstvo efektívneho odpočinku. Na túto problematiku je potrebné sa pozrieť nielen z vedeckého hľadiska, ale aj z toho laického.
So svojím rozsiahlym sortimentom domáceho nábytku je IKEA už dávno baštou zariaďovania domácnosti na celom svete a inak tomu nie je ani v USA. Ich najnovšia kampaň je zameraná na pomoc svojim zákazníkom pri vytváraní pokojných obytných priestorov, ktoré by ich dokonca mohli zmeniť na „ranné vtáčatá“.
Nábytkový gigant spolupracuje s agentúrou Ogilvy z New Yorku, aby vytvorili kampaň Morningmorphosis. Ide o humornú sériu 15-sekundových videí, ktoré propagujú rôzne produkty spoločnosti. Celkovo vznikli zatiaľ 4 reklamy s názvami Pekné vlasy, Veľké raňajky, Tichý odchod a Tréning. S dávkou trefného humoru sú zamerané na kvalitný a výdatný spánok a to vďaka matracu, šatníkovej skrini či komode. Napadá ti otázka, ako môže vplývať komoda či šatníková skriňa na kvalitu spánku? Pozri si vtipné reklamy a IKEA ti odpovie.
Morningmorphosis je projektom, ktorý kladie do popredia dôležitosť kvalitného spánku pred kultúrnym a sociálnym zhonom, ktorý do značnej miery definuje život v súčasnej dobe. V súlade s produktmi značky sa kampaň zameriava na dôležitosť nájdenia takého produktu, ktorý ti pomôže dosiahnuť požadovanú rovnováhu.
zdroj: adweek.com; youtube.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy