Ikea nemôže byť aktuálnejšia. Dokonale využila obrázok čiernej diery na vlastnú reklamu
- Ikea už niekoľkokrát dokázala, že na aktuálne dianie dokáže reagovať naozaj bravúrne
- Vo svojich reklamách už stihla vtipne zvládnuť minuloročnú kráľovskú svadbu aj škandál s umeleckým dielom Banksyho
- Ikea už niekoľkokrát dokázala, že na aktuálne dianie dokáže reagovať naozaj bravúrne
- Vo svojich reklamách už stihla vtipne zvládnuť minuloročnú kráľovskú svadbu aj škandál s umeleckým dielom Banksyho
Len málokto vie robiť reklamu tak dobre, ako sa to v poslednom čase darí spoločnosti Ikea. Svojimi jednoduchými a vždy trefnými vizuálmi dostala na kolená dokonca aj tých, ktorí doposiaľ reklamu ako komunikačný nástroj vnímali len veľmi povrchne alebo ju hodnotili kriticky.
Počas minuloročnej kráľovskej svadby Ikea pripomenula všetkým fanúšičkám mladého, ženiaceho sa princa, že Harry tu bude pre nich stále.
https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1352674851499828/?type=3&theater
Priestor dostala aj svadobná torta.
https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1352902261477087/?type=3&theater
Ikea reagovala aj na prebiehajúce Majstrovstvá sveta vo futbale, ktoré boli pre mnohých doslova športovým zážitkom.
https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1384955774938402/?type=3&theater
Chuť na nové vankúše urobili nejednému zákazníkovi.
https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1501161539984491/?type=3&theater
Reagovali aj na mediálne mimoriadne zaujímavý kúsok umelca Banskyho, ktorý zoskartoval polovicu svojho diela vydraženého desiatky tisíc dolárov.
https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1527823080651670/?type=3&theater
Ikea sa pohrala aj s aktuálnou témou zmeny času a #10yearschallenge.
https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1753171561450153/?type=3&theater
https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1664715136962463/?type=3&theater
No a po tomto výpočte trefných príkladov je na svete ďalšia novinka. Po včerajšom zverejnení historicky prvej snímky čiernej diery vďaka práci mladej odborníčky Katie Bouman (viac si prečítaš TU) si Ikea nemohla nechať ujsť možnosť na túto „drobnosť“ reagovať. Tentokrát sa v jej reklame ako čierna diera predstavil jeden z tanierov kolekcie Dinera a správne svetlo už dodalo požadovaný efekt. Marketéri opäť raz tlieskajú.
https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1771327146301261/?type=3&theater
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy