Ikea nemôže byť aktuálnejšia. Dokonale využila obrázok čiernej diery na vlastnú reklamu

  • Ikea už niekoľkokrát dokázala, že na aktuálne dianie dokáže reagovať naozaj bravúrne
  • Vo svojich reklamách už stihla vtipne zvládnuť minuloročnú kráľovskú svadbu aj škandál s umeleckým dielom Banksyho
57019620_1771327152967927_2630669410125217792_o
Ikea
  • Ikea už niekoľkokrát dokázala, že na aktuálne dianie dokáže reagovať naozaj bravúrne
  • Vo svojich reklamách už stihla vtipne zvládnuť minuloročnú kráľovskú svadbu aj škandál s umeleckým dielom Banksyho

Len málokto vie robiť reklamu tak dobre, ako sa to v poslednom čase darí spoločnosti Ikea. Svojimi jednoduchými a vždy trefnými vizuálmi dostala na kolená dokonca aj tých, ktorí doposiaľ reklamu ako komunikačný nástroj vnímali len veľmi povrchne alebo ju hodnotili kriticky.

Počas minuloročnej kráľovskej svadby Ikea pripomenula všetkým fanúšičkám mladého, ženiaceho sa princa, že Harry tu bude pre nich stále.

https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1352674851499828/?type=3&theater

Priestor dostala aj svadobná torta.

https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1352902261477087/?type=3&theater

Ikea reagovala aj na prebiehajúce Majstrovstvá sveta vo futbale, ktoré boli pre mnohých doslova športovým zážitkom.

https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1384955774938402/?type=3&theater

Chuť na nové vankúše urobili nejednému zákazníkovi.

https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1501161539984491/?type=3&theater

Reagovali aj na mediálne mimoriadne zaujímavý kúsok umelca Banskyho, ktorý zoskartoval polovicu svojho diela vydraženého desiatky tisíc dolárov.

https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1527823080651670/?type=3&theater

Ikea sa pohrala aj s aktuálnou témou zmeny času a #10yearschallenge.

https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1753171561450153/?type=3&theater

https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1664715136962463/?type=3&theater

No a po tomto výpočte trefných príkladov je na svete ďalšia novinka. Po včerajšom zverejnení historicky prvej snímky čiernej diery vďaka práci mladej odborníčky Katie Bouman (viac si prečítaš TU) si Ikea nemohla nechať ujsť možnosť na túto „drobnosť“ reagovať. Tentokrát sa v jej reklame ako čierna diera predstavil jeden z tanierov kolekcie Dinera a správne svetlo už dodalo požadovaný efekt. Marketéri opäť raz tlieskajú.

https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1771327146301261/?type=3&theater

 

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá