Durex a ďalšie svetové značky vtipne reagujú na zverejnenie záberov čiernej diery
- Zverejnenie snímky čiernej diery vyvolalo v spoločnosti búrlivú diskusiu
- Na tomto trende sa rozhodli zviezť aj značky ako je Uber, Zomato, Durex či Ikea
- Zverejnenie snímky čiernej diery vyvolalo v spoločnosti búrlivú diskusiu
- Na tomto trende sa rozhodli zviezť aj značky ako je Uber, Zomato, Durex či Ikea
Vedci z medzinárodného projektu Event Horizon Telescope (EHT) tento týźdeň zverejnili prvé výsledky unikátneho pozorovania čiernych dier. Odhalili snímku supermasívnej čiernej diery v strede galaxie M87. Jej hmotnosť je 6.5 miliardy hmotnosti Slnka.
https://twitter.com/NASASolarSystem/status/1116005296667652096
Ako keď si svojím smartfónom fotíš pomaranč … na Mesiaci. Zhruba tak na tom boli vedci pri snahe zaznamenať podobu čiernej diery vzdialenej 54 miliónov svetelných rokov od Zeme. Úspech 200-členného medzinárodného tímu astronómov by však nebol možný bez 29-ročnej vedkyne Katie Bouman, ktora pracovala na potrebnom algoritme 3 roky.
https://twitter.com/MIT_CSAIL/status/1116035007406116864
Snímka vo svete zbudila masívnu diskusiu, ktorú sa vo svoj prospech rozhodlo využiť hneď niekoľko značiek. Tie chcú z čiernej diery vyťažiť čo najviac. Niektorým sa to podarilo naozaj vtipným a kreatívnym spôsobom.
Durex
https://twitter.com/DurexSA/status/1116273778340835328
Pepsi
https://twitter.com/pepsi/status/1116106304483921920
X-Men Movies
https://twitter.com/XMenMovies/status/1116018882332872704
Zomato
https://twitter.com/ZomatoIN/status/1116008304852054016
Uber Eats India
https://twitter.com/UberEats_IND/status/1116031241906561024
IKEA
https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1771327146301261/?type=3&theater
Manforce Condoms
https://twitter.com/ManforceIndia/status/1116285809995313152
Amul.coop
https://twitter.com/Amul_Coop/status/1116309765355753472
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy