Značka Kia Motors vstúpila na indický trh s veľkolepou reklamou, ktorá má milióny zhliadnutí
- Kia Motors buduje v Indii prvú fabriku
- Za necelé dva mesiace dosiahla ich reklama 297 miliónov zhliadnutí
- Kia Motors buduje v Indii prvú fabriku
- Za necelé dva mesiace dosiahla ich reklama 297 miliónov zhliadnutí
Kia sa najnovšie predstavila v Indii v originálnej reklame plnej podmanivých tónov a rýchlo meniacich sa scén. Za necelé dva mesiace od uvedenia na sociálnej sieti Youtube dosiahla 297 miliónov zhliadnutí a inštrumentálny soundtrack si stiahlo 55-tisíc ľudí.
Na prvý pohľad nedáva dianie v reklame veľký zmysel. Baletky podávajúce si pružinu vystrieda astronaut, futbalisti, ilustrácie či tiger. Jedny z posledných viet, však všetko vysvetlia: „Čo sa stane, keď sa spoja magické inšpirácie? Dostanete ohromujúci KIA dizajn.“ Hypnotické obrazy dopĺňa rytmická hudobná nahrávka s prepacovanými beatmi.
Vo svojej prvej televíznej kampani sa značka chcela zamerať hlavne na svoju estetiku a zmysel pre dizajn. Firma tvrdí, že prepisuje pravidlá dizajnu každým novým modelom. Svoje inšpirácie si vraj berie z momentov, aké vidíme na videu od prírody cez šport, umenie až po vedu a techniku. Kia si stanovila naozaj vysoké ciele, chcela by byť hlavným priekopníkom dizajnu v Indii.
Svoju prvú fabriku v miliardovej krajine sa firma chystá otvoriť v regióne Anantapur a už teraz prebieha výstavba. Plánuje vyrobiť približne 300-tisíc áut ročne.
Zdroj: Adweek, Facebook Kia Motors India