Coca-Cola sa vrátila do fľaše z dávnej minulosti. Ponúka v nej nový nápoj
- Je málo osláv, na ktorých chýba ikonická Coca-Cola
- Či už ako nealko osvieženie alebo ako základ pre rôzne miešané drinky
- Značka prichádza so špeciálnou edíciou pre milovníkov ostrejších nápojov vo fľaši, ktorú Coca-Cola predstavila ako prvú
- Je málo osláv, na ktorých chýba ikonická Coca-Cola
- Či už ako nealko osvieženie alebo ako základ pre rôzne miešané drinky
- Značka prichádza so špeciálnou edíciou pre milovníkov ostrejších nápojov vo fľaši, ktorú Coca-Cola predstavila ako prvú
Ak patríš medzi milovníkov miešaných nápojov, no nepatríš medzi veľkých odborníkov, tak si si svoj drink určite už niekedy zmiešal s Coca-Colou. „Coca-Cola bola vždy v blízkej synergii s tmavým alkoholom a klasickými koktailmi, a to od počiatku kultového Cuba Libre z roku 1900 až po populárnu whisky s Colou zo začiatku 20. storočia,“ hovorí manažérka spoločnosti vo Veľkej Británii, Ana Amura pre portál dailystar.co.uk.
Doteraz stačila štandardná Cola a alkohol si už pridával každý podľa vlastného uváženia, no spoločnosť sa rozhodla, že pri rozšírení svojho nápojového portfólia pre dospelých vytvorí svoj vlastný miešaný nápoj založený, ako inak, na Coca-Cole, ktorý je stvorený pre mixovanie s konkrétnym typom alkoholu, informuje portál dezeen.com. Jeho názov je Coca-Cola Signature Mixers a balený je do sklenených fliaš, ktoré majú rovnaký dizajn ako úplne prvé balenie z roku 1894.
https://www.instagram.com/p/BxoRvBQgbOK/?utm_source=ig_web_copy_link
„V úzkej spolupráci s kreatívnou agentúrou Dragon Rouge sme sa vrátili k našim archívom a použili sme fľašu Hutchinson ako inšpiráciu – ikonický tvar fľaše, ktorý predchádzal fľaši Contour (aktuálna ikonická sklenená fľaša Coca-Coly, pozn. red.)“ povedala pre dezeen.com Krista Webb Carney.
„Zoznámte sa s Coca-Cola Signature Mixers, našou novou várkou miešaných nápojov špeciálne navrhnutých tak, aby si si ich mohol vychutnať s tmavým alkoholom. So štyrmi príchuťami, ktoré vytvorili tí najinovatívnejší mixológovia na svete, objavíš čaro úplne novej chute Coca-Coly,“ uvádza sa na webovom sídle spoločnosti coca-cola.co.uk
Celý proces mixovania sa začal podľa dailystar.co.uk ešte začiatkom roka 2018, kedy si spoločnosť pozvala niekoľko mixológov, aby sa zúčastnili na workshope na tajnom mieste. Výsledkom bolo vytvorenie mnohých receptov, ktoré ochutnávali náhodne vybraní ľudia. Z celkového počtu boli vybrané štyri najúspešnejšie príchute, ktorých dizajn sa od seba odlišuje príznačnou farbou od korunky, pečate až po nápis:
- Coca-Cola SIgnature Mixers Smoky (ružová)
- Coca-Cola SIgnature Mixers Spicy (červená farba)
- Coca-Cola SIgnature Mixers Herbal (zelená farba)
- Coca-Cola SIgnature Mixers Woody (žlto-hnedá farba)
https://www.instagram.com/p/Bw-zEcTloxw/?utm_source=ig_web_copy_link
„Chceli sme vytvoriť špeciálny tvar skla, ktorý by nielenže vymedzil nový produkt od klasickej Coca-Coly, ale evokoval tiež esenciu koreňov mixológie,“ povedala pre portál dezeen.com Krista Webb Carney, riaditeľka oddelenia dizajnérov spoločnosti.
Ak ťa zaujíma, s akým alkoholom je ktorý zo štyroch nápojov ideálne kombinovať a zároveň sa chceš dozvedieť niečo viac o ich chuti, kto stojí za namixovaním práve tejto kombinácie a mnoho iného, tak klikaj na web coca-cola.co.uk. Ako už býva zvykom, má to jeden háčik. Všetko nasvedčuje tomu, že tento produkt bude zatiaľ dostupný len v Spojenom kráľovstve od leta tohto roka a zatiaľ nie sú žiadne informácie o tom, či je plánovaná jeho expanzia do celej Európy. Nuž, uvidíme.
Zdroje: coca-cola.co.uk; dezeen.com; dailystar.co.uk;
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy