Značka Lacoste dala preč zo svojho loga ikonického krokodíla, vymenila ho za ohrozené druhy
- Módna značka spustil kampaň na podporu ohrozených zvierat v spolupráci s Medzinárodnou úniou pre zachovanie prírody
- Logo si zmenili aj na košeliach, kde miesto dostalo 10 druhov
- Dokopy Lacoste pustil do predaja 3 520 limitovaných košieľ
- Módna značka spustil kampaň na podporu ohrozených zvierat v spolupráci s Medzinárodnou úniou pre zachovanie prírody
- Logo si zmenili aj na košeliach, kde miesto dostalo 10 druhov
- Dokopy Lacoste pustil do predaja 3 520 limitovaných košieľ
Módna značka Lacoste sa aj tento rok zapojila do kampane v spolupráci s Medzinárodnou úniou pre zachovanie prírody a svoju kolekciu aj logo prispôsobila tak, aby symbolizovali ohrozené druhy živočíchov na celom svete. Informuje o tom portál AdAge.com.
Podobne ako v roku 2018, kedy sa spolupráca Lacoste a únie začala, firma na svojich kamenných obchodoch vymenila logo krokodíla za podobizne ohrozených živočíchov.
Napríklad na svojej pobočke v Paríži vymenili krokodíla za rysa španielskeho a počet kúskov, nachádzajúcich sa v obchode, dosiahol číslo 589, aby odrážal, koľko voľne žijúcich príslušníkov tohto druhu sa ešte nachádza v prírode. V Londýne sa zase objavil jemenský netopier charakteristický svojím myšacím chvostom, tých žije v prírode už iba 150 exemplárov, či veľryba biskajská, tá svoje miesto našla v predajni v New Yorku so 444 predajnými kúskami.
Ku kampani sa pridružila aj špeciálna edícia košieľ. Na nich nahradili typické logo krokodíla logom ohrozených živočíšnych druhov. Vyšlo presne 10 verzií trička s rôznymi zvieratami.
„Spolupráca s Lacoste je skvelým príkladom toho, akú dôležitú úlohu môže hrať biznis v boji proti zhoršovaniu životného prostredia. Ďalšia podpora zo strany firiem aj súkromníkov je urgentne nutná, aby sme zachovali druhy zvierat a ekosystém, na ktorom závisí náš prístup k jedlu, vode a k ďalším nespočetným benefitom,“ vyjadril sa na portáli Iucn.org Inger Andersen, generálny riaditeľ Medzinárodnej únie pre zachovanie prírody na ich oficiálnej stránke.
Dokopy Lacoste pustil do predaja 3 520 limitovaných košieľ a všetky zisky z ich predaja, rovnako ako zisky vytvorené počas kampane, poputujú únii na záchranu ohrozených druhov.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy