Evelyn sa kvôli novej ekologickej kampani Kauflandu obliekla do sieťky
- Kaufland predstavil novú kampaň, ktorou sa rozhodol podporiť svoju ekologickú biznis stratégiu
- V novom spote s názvom „Od teraz už len do sieťky" sa objavuje aj známa komička Evelyn, ktorá je oblečená len v sieťke
- Kaufland predstavil novú kampaň, ktorou sa rozhodol podporiť svoju ekologickú biznis stratégiu
- V novom spote s názvom „Od teraz už len do sieťky" sa objavuje aj známa komička Evelyn, ktorá je oblečená len v sieťke
Kaufland upozorňuje na novinku, ktorú nájdeš vo všetkých jeho predajniach, naozaj s poriadnou dávkou metafory. Ide o ekosieťky na ovocie a zeleninu zo 100% biobavlny. Kreatívu mala na starosti agentúra iStep communication.
„Nové ekologické sieťky na ovocie a zeleninu vyrobené z biobavlny už na vás čakajú v predajniach Kaufland. Ste zvedaví, ako sa s prechodom od klasických mikroténových vreciek k ekosieťke popasuje známa komička Evelyn? Sledujte jej cestu za zodpovedným nakupovaním v prvom z piatich vtipných videí,” upozorňuje na novinku Kaufland na svojom webe.
https://www.youtube.com/watch?v=Fngd80HoJxE
Sieťky sú balené po troch kusoch, vyrobené sú zo 100 % biobavlny, vďaka čomu sú odolné a vydržia naozaj dlho. Majú certifikát GOTS, čo znamená, že zodpovedajú globálnym štandardom pre organické textílie. Kúpiš ich za 2,99 eur v každej jednej predajni Kaufland. Reťazec aj touto cestou vyzýva Slovákov, aby zmenili svoje zvyky a prispeli svojou troškou k ochrane životného prostredia.
Aké kroky podstúpil reťazec v rámci udržateľného podnikania?
Už v roku 2013 prestal s používaním mikroplastov pri výrobe vlastnej pleťovej a telovej kozmetiky, ako aj pracích a čistiacich prostriedkov. V roku 2017 vyradili z predaja najpredávanejšiu ľahkú plastovú igelitku a nahradili ju textilnou taškou z biobavlny. Taktiež zbavil uhorky zbytočnej plastovej fólie.
Ďalším zo záväzkov, ktoré si reťazec dal do roku 2019, bolo odstrániť slamky aj jednorazový plastový riad. Kaufland sa toto rozhodnutie rozhodol podporiť aj v reklamnej kampani. Na vizuáloch zobrazuje koláč predstavujúci našu planétu a plastovú vidličku, ktorou si z nej postupne ukrajujeme alebo pohár, v ktorom môžeme vidieť život pod morskou hladinou, z ktorého si odpíjame plastovou slamkou. „Už ani glg” alebo „Už ani kúsok”, píše sa na vizuáloch.
>>>Kaufland má „eko” kampaň, ktorou upozorňuje na alarmujúcu situáciu na našej planéte
„Medzi dlhodobé priority spoločnosti Kaufland patrí trvalá udržateľnosť a boj proti plastom. Preto sme sa už minulý rok v júli verejne zaviazali, že do roku 2025 znížime spotrebu plastov minimálne o 20% a zabezpečíme 100% recyklovateľnosť umelých obalov našich privátnych značiek,“ vyjadrila sa pre Startitup hovorkyňa spoločnosti Lucia Langová.
********
Ak si na jednej vlne s Evelyn, určite si pozri aj náš diel BEZ VÝHOVORIEK, v ktorom bola našim hosťom:
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy