Volkswagen mení logo. Značka sa vracia k vizuálu, ktoré používala počas 40-tych rokov
- Z 3D prechádajú tvorcovia loga na 2D
- Po prvýkrát ho oficiálne predstavia v septembri vo Frankfurte nad Mohanom
- Kto stojí za vizuálom?
- Z 3D prechádajú tvorcovia loga na 2D
- Po prvýkrát ho oficiálne predstavia v septembri vo Frankfurte nad Mohanom
- Kto stojí za vizuálom?
Logo bude podľa tlačovej správy zredukované na základné elementy. Značka prichádza s novým vizuálom. Ten je plochý a dvojdimenzionálny. Mal by byť flexibilnejší a vďaka tomu rozpoznateľný v digitálnych médiách. Po prvýkrát bude mať značka aj zvukové logo, ktoré nahradí predošlý slogan. V budúcnosti bude značku Volkswagen reprezentovať ženský hlas. Rovnakú metódu plánujú aplikovať aj pri iných grafických znakoch – piktogramoch, typografii, farmách a layoute.
Nové logo sa vracia k starému vizuálu zo 40-tych rokov s malými obmenami. V roku 2000 sa logo menilo výrazne prvýkrát. Vtedy dostalo trojdimenzionálnu podobu, píše portál jalopnik.com. Všeobecne teraz panuje názor a trend, že treba uľahčovať dizajny, lebo sú vnemovo najlákavejšie. Práve preto sa aj vo Volkswagene rozhodli vrátiť v podstate k prapočiatkom a značka zvolila dizajn, ktorý bol populárny, zaujal a od neho sa odvíjali nové a ďalšie.
https://www.instagram.com/p/B1nzVG3IRSl/
Logo sa tentokrát nerobilo v externých agentúrach. Vytvárali ho dizajnéri tímu Volkswagen. Preto bude veľmi úzko súvisieť s konceptom, ktorý v rámci éry pod názvom Nový Volkswagen začínajú. Všetko sa aktuálne varí v jednej kuchyni.
Svetová premiéra dizajnu nového loga ja plánovaná na blížiacej sa Medzinárodnej automobilovej výstave IAA. Tá sa bude konať vo Frankfurte nad Mohanom 12.septembra.
Nový Volkswagen má byť silný, svieži a pozitívny s atraktívny dizajnom. „Volkswagen implementuje odvážne rozhodnutia do každej oblasti. Rebranding je logickým dôsledkom celkového preorientovania sa značky. Mení sa stratégia,“ uviedol v tlačovej správe Jürgen Stackmann, člen Brand Board Management, ktorý je zodpovedný za predaj, marketing a After-Sale.
Novinky sú výsledkom stratégie, ku ktorej sa firma zaviazala na jeseň v roku 2015. Začínajúcim signálom by malo byť odhalenie nového loga na výškovej budove v jednej z firemných centrál vo Wolfsburgu. Logo bude pripomínať to z roku 1945. Retro is the new black.
Zdroj: TS Volkswagen, www. jalopnik.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy