„Neseď ako Marián, poď cvičiť“, vyzýva v kontroverznej kampani sieť známych fitnescentier
- Fitinn odhalilo zaujímavú kampaň
- Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Paravan
- Fitinn odhalilo zaujímavú kampaň
- Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Paravan
Sieť fitnescentier Fitinn odhalila zaujímavú marketingovú komunikáciu. Na reklamných plochách v MHD vyzýva ľudí, aby nesedeli ako Marián, ale išli cvičiť. Na kampaň upozornila satirická stránka Zomri.
Reklama beží v momente, kedy prebieha ostrosledovaný súdny proces s obžalovaným podnikateľom Marianom Kočnerom.
https://www.facebook.com/zomriofficial/photos/a.1831445523801369/2430936313852284/?type=3&theater
Spojitosť s Kočnerom však spoločnosť odmieta, rovnako ako aj reklamná agentúra Paravan, ktorá stojí za kreatívnym konceptom kampane. Na otázky, ktorého Mariána sa zvolený slogan týka, odmietli reagovať.
Aj Robko si zaslúži sedieť od Sadkay
Kampaň prepojená s politickou situáciou, alebo verejne známymi osobami pritom nie je ničím výnimočným ani na Slovensku. Ďalším skvelým príkladom, ako poňať reklamu netradične a reagovať ňou na aktuálne dianie, je firma Sadkay, ktorá ponúka sedacie súpravy na mieru.
Cieľom kampane z augusta minulého roku bolo zvýšiť povedomie o značke. Spoločnosť Sadkay sa rozhodla, že pôjdu do veľmi výraznej kreatívy, aby vedeli získať komunikačný presah nad rámec platených médií. A podarilo sa.
Viac si môžeš>>>Gašparko či Robko si zaslúžia sedieť, hlási vydarená reklama slovenskej firmy
„Symbolom aktuálnej situácie boli traja páni, ktorí vyvolávali najväčšie kontroverzie a mnohí ľudia boli presvedčení, že by nemali sedieť na svojich teplých miestečkách, ale niekde inde. Z tohto insightu vznikla idea ‚Aj oni si zaslúžia sedieť’, ktorá sa nám k našim sedačkám perfektne hodila. Potom to už chcelo len veľkú klientskú odvahu a šikovnosť pri naozaj low budget produkcii,“ píše tvorcovská agentúra Autentik na svojom webe.
Police na zdroje k Dankovej práci
Urobiť vtipnú reklamu a správne pri tom využiť aktuálnu tému je majstrovstvo. V minulosti sa podarilo firme Möbelix, ktorá použila politickú kauzu, akou bol plagiát rigoróznej práce kapitána Andreja Danka. Viac si môžeš prečítať tu>>>Möbelix si vo vtipnej kampani strieľa z Andreja Danka a jeho záverečnej práce.
https://www.facebook.com/MobelixSK/photos/a.898891650180115/1952080018194601/?type=3&theater
Zdroj: Autentik.sk, Facebooková stránka Zomri
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy