Značka otočila svoje logo. Pomôže všetkým, ktorí nevedia dostať všetok kečup z fľaše von
- Po 150 rokoch prišli na to, že im chýba návod na to, ako správne používať ich produkt
- Po 150 rokoch prišli na to, že im chýba návod na to, ako správne používať ich produkt
Ak aj ty maturuješ pri vylievaní kečupu zo sklenenej fľaše, raduj sa, tvoje problémy konečne zaženie spoločnosť Heinz. Po 150-tich rokoch svojej existencie prišla s návodom na to, ako z fľaše kečup dosť tým najjednoduchším spôsobom. Ako prvá o svetobornej technike informovala Fast Company, ktorá nezmyslené trepanie fľaše razom ukončila.
Spoločnosť totiž veľmi jednoduchým spôsobom svojim zákazníkov vysvetlila, pod akým uhlom si majú fľašu otočiť, aby mohol kečup pokojne tiecť dole hrdlom. Svoje logo, ktoré mala nalepené na dolnej časti fľaše, otočila o 45°.
Aké jednoduché, však? Stačí správny uhol a kečup hneď tečie z fľaše. Kampaň nesie názov Heinz Pour Perfect Bottle a vytvorila ju kanadská reklamná agentúra Rethink.
Agentúra sa inšpirovala nápadom viacerých youtuberov, ktorí dávajú vo svojich videách návody na to, ako správne dostať kečup z fľaše von.
„Vždy myslíme na to, akým zábavným spôsobom by sme mohli prezentovať náš produkt a pritom vyčariť našim zákazníkom úsmev na tvári,” povedal pre Mental Floss vedúci brand manager značky The Kraft Heinz Company Canada Brian Neumann.
Zatiaľ predstavuje len experiment, ktorý môžeš nájsť v regáloch supermarketov v Toronte. Avšak, ak sa uchytí, otočená etiketa by sa mohla dostať aj k nám.
Kampani sa teší určite aj Ed Sheeran. Aj keď ten už musí mať 45° uhol dávno v ruke a žiadnu otočenú nálepku k tomu nepotrebuje.
Pýtaš sa prečo? Ed miluje kečup
Úchylka Eda Sheerana je už známa asi po celom svete. Spolu s kečupom Heinz sú nerozlučná dvojka. Spevák má dokonca jeho podobizeň vytetovanú aj na na ruke. Prednedávnom, na počesť jeho 150. narodenín, pomohol pri vytváraní edície 150-tich exkluzívnych fliaš. Čo je na nich tak zvláštne? Ich dizajn vyzerá tak, ako keby im samotný spevák podaroval vlastnú kožu.
https://www.facebook.com/TheThinkTank/photos/a.209432122655/10158539360932656/?type=3
Väčšina z vyrobených fliaš bola dražená v aukciách, v ktorých sa ceny za kečupy pohybovali v rekordných číslach. Prvé tri fľaše boli predané postupne za 1 174, 1 230 a 1 677 eur.
Exkluzívne flaše niesú prvým Edovym počinom. Na začiatku leta totiž stihol vydať ešte jednu edíciu, ktorá nesie časť jeho mena s názvom Edchup.
Edchup je klasický kečup, ktorý sa okrem originálneho mena a mierne pozmeneného dizajnu neodlišuje v podstate ničím. Na fľaši nájdeš logo rajčiny s vlasmi a okuliarmi charakteristickými pre spevákov imidž. Ed Sheeran oznámil túto spoluprácu na svojej sociálnej sieti fotografiou, na ktorej bozkáva fľašu s kečupom Heinz. Spolupráca je oslavou 150. výročia firmy a spevákovej lásky k omáčkam.
https://www.instagram.com/p/ByVKUSzBgr5/
Zdroj: Heinz, Mental Floss, Fast Company
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy