Tiffany & Co. predstavil extravagantný adventný kalendár s prekvapením za viac ako 100-tisíc eur
- Značka Tiffany sa rozhodla povýšiť vianočné sviatky na celkom novú úroveň
- Vydala adventný kalendár, ktorý obsahuje 12 luxusných kúskov. Tie majú byť výberom toho najlepšieho, čo značka ponúka
- Kalendár si môžeš kúpiť za 121 tisíc eur, ktorý obsahuje prekvapenie v hodnote 100 600 eur
- Značka Tiffany sa rozhodla povýšiť vianočné sviatky na celkom novú úroveň
- Vydala adventný kalendár, ktorý obsahuje 12 luxusných kúskov. Tie majú byť výberom toho najlepšieho, čo značka ponúka
- Kalendár si môžeš kúpiť za 121 tisíc eur, ktorý obsahuje prekvapenie v hodnote 100 600 eur
Luxusný advent
Spoločnosť Tiffany & Co. sa rozhodla dať nový význam predvianočnému obdobiu, ktoré sa aj vďaka ich kalendárom stane „more merry then before“. Darčekový katalóg obsahujúci 12 jedinečných a luxusných šperkov, je prvým katalógom takéhoto typu za celých 182 rokov existencie najslávnejšieho klenotníctva sveta. Značka z neho vyrobila len 4 kusy a zakúpiť si ho môžeš za 104 tisíc libier, čo v prepočte predstavuje 121 tisíc eur. Spoločnosť odhalila aj luxusný náhrdelník za 2 milióny.
Luxusné darčeky, ktoré obsahuje, prezentujú nielen nesmiernu vynaliezavosť, ale aj dedičstvo spoločnosti Tiffany. Tá sa vždy spájala s jedinečným remeselným spracovaním, ktoré nezabudnuteľne odráža kúzlo a tradície šperkárskej značky. V katalógu nájdeš výber toho najlepšieho z vysoko kvalitného dizajnu, ale aj kreativitu, ktorá z daru vytvára umelecké dielo.
https://www.instagram.com/p/B21-XhklyW4/
„Tieto sviatky sme chceli našich zákazníkov prekvapiť niečím špeciálnym. Vznikol unikátny a úplne nový spôsob, ktorý nám umožňuje predstaviť to najlepšie, čo v Tiffany máme,“ vyjadril sa v tlačových materiáloch hlavný umelecký riaditeľ Tiffany&Co Reed Krakoff, a zároveň priznal, že jedinečný adventný kalendár je symbiózou nových dizajnov a kolekcií, ktoré sú stelesnením umenia a remesla. To patrí odjakživa k jadru tejto svetovej značky.
https://www.instagram.com/p/B3fgNjolxz-/
O spoločnosti Tiffany & Co.
V roku 1837 založil Charles Lewis Tiffany svoju spoločnosť, ktorá ma dodnes hlavné sídlo v New Yorku. V kultovom meste Spojených štátov sa z obchodu Tiffany stala čoskoro mekka šperkov a výnimočných drahokamov.
Od toho času sa spoločnosť TIFFANY & CO. stala synonymom elegancie, inovatívneho dizajnu, kvalitného spracovania a tvorivej dokonalosti. V priebehu 20. storočia sa jeho sláva stala celosvetovou najmä vďaka expanzii na európsky trh a filmu Raňajky u Tiffanyho s Audrey Hepburn v hlavnej úlohe.
https://www.instagram.com/p/BzlmuzdFSgR/
Dnes má Tiffany&Co. viac ako 14 000 zamestnancov a jeho dcérske spoločnosti navrhujú, vyrábajú a predávajú nielen šperky, ale aj hodinky a luxusné doplnky. Zamestnáva viac ako 5 000 kvalifikovaných šperkárov a zlatníkov, ktorí brúsia diamanty a vyrábajú remeselné šperky s dodržiavaním najvyšších kvalitatívnych štandardov. Spoločnosť prevádzkuje viac ako 300 maloobchodných predajní TIFFANY & CO po celom svete.
Zdroj: TS Tiffany&Co
Čítajte viac z kategórie: Zaujímavosti