ADMA digital marketing academy II. prinesie nové témy a interaktívny prístup
- Už koncom októbra bude spustená ADMA digital marketing academy II., ktorá je nadstavbou academy I. Je určená jej absolventom a senior marketérom s predchádzajúcimi skúsenosťami v digitálnom marketingu. Rozsah jednotlivým tém je prispôsobený účastníkom akadémie a šitý na mieru tomu, čo ich konkrétne zaujíma.
- Deadline registrácie je 3. novembra.
- Už koncom októbra bude spustená ADMA digital marketing academy II., ktorá je nadstavbou academy I. Je určená jej absolventom a senior marketérom s predchádzajúcimi skúsenosťami v digitálnom marketingu. Rozsah jednotlivým tém je prispôsobený účastníkom akadémie a šitý na mieru tomu, čo ich konkrétne zaujíma.
- Deadline registrácie je 3. novembra.
ADMA digital marketing academy II. sa venuje konkrétnym témam, ktoré predstaví v rámci blokov účastníkom interaktívnou a praktickou formou. Mentori z radov našich členských agentúr prispôsobia rozsah workshopov požiadavkám prihlásených účastníkov. Akadémia II. sa zameriava na senior marketérov a účastníkov I., ktorí už majú prehľad v digitálnom marketingu a vedia, čo konkrétne ich v daných témach zaujíma. Po registrácií obdržia formulár, vďaka ktorému budeme ešte pred začiatkom akadémie vedieť, čo od akadémie očakávajú.
Akadémia pozostáva z 8 blokov. Každý workshop sa venuje jednej ucelenej téme z oblasti digitálneho marketingu. Výučba bude pozostávať vždy z jedného bloku v jeden deň, čo znamená, že účastník strávi na kurze 8 dní v priebehu 8 týždňov.
Mentori a témy workshopov
Peter Nemčok, Webikon – WordPress
Na workshope WordPress sa naučíte, ako pracovať s týmto open source softvérom na vytvorenie webovej stránky, blogu či aplikácie. Peter vám ukáže, ako vo WordPress prihliadať na SEO a ako tvoriť vizuálne zaujímavé články.
Ján Andrejko, Visibility – SEO
V bloku SEO sa od Jána Andrejka z Visibility účastníci oboznámia s pokročilými technikami optimalizácie pre vyhľadávače. Jedná sa o techniky, ktoré zvýšia návštevnosť webstránky z organických výsledkov v internetových vyhľadávačoch.
Lukáš Andel, RIESENIA.com – Webová automatizácia/UX/CROWebová
Technickejšie ladený workshop sa bude venovať problematike automatizácie webu, user experience a optimalizácii konverzného pomeru na webe. Lukáš Andel z RIESENIA.com vám ukáže na čo sa zamerať pri tvorbe webu, ako navrhnúť intuitívnu webstránku, na ktorú sa budú vaši zákazníci radi vracať.
Jakub Šuták & Veronika Romanová, Visibility – Copywriting
Originálny, výstižný, pútavý. Copywriting zohráva kľúčovú úlohu pri vytváraní obsahu na web. Účastníci sa naučia zásady a užitočné tipy pri tvorbe blogových článkov, sloganov, newsletterov atď.
Braňo Macko, Ponyhouse – Content vs. Native
Braňo vysvetlí rozdiel medzi contentom a natívom. Pozrieme sa na ceny, ako má vyzerať dobrá ponuka od agentúra a na čo si dať pozor pri tvorbe obsahu či natívu in-house.
Róbert Szabó, PS: Digital – Facebook & Instagram Ads
Róbert účastníkom ukáže, ako vytvárať reklamy a Facebook a Instagram čo najefektívnejšie. Prezradí zásady a užitočné zásady pri zadávaní boostingu aj ako pracovať s nástrojmi Ads Manager a Business Manager.
Martin Kušník, Promiseo – Google & YouTube Ads
Martin Kušnír vás prevedie vytváraním reklám na Google a YouTube. Naučte sa optimalizovať kampane tak, aby boli čo najefektívnejšie aj ako hľadať potenciálnych zákazníkov a platiť za nich až keď prejavia záujem.
Záverečný workshop
Účastníci akadémie zakončia 2-mesačnú akadémiu záverečným workshopom. Počas celého kurzu s pomocou mentorov využívajú nadobudnuté vedomosti a aplikujú ich na svoje vlastné projekty, ktoré v závere odprezentujú pred porotou.
Viac informácií o ADMA digital marketing academy II. nájdete na webe admaacademy.sk. Možnosť registrovať sa máte do 3.11., s výučbou začíname 5. novembra. ADMA digital marketing academy II. sa bude otvárať, ak sa prihlási dostatočný počet účastníkov. Prihláste sa a získajte hlboký vhľad do konkrétnych tém digitálneho marketingu od kapacít vo svojej oblasti z ADMA.
Zdroj: TS
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy