Halloween je tu! Pozri sa na najstrašidelnejšie reklamy tejto sezóny
- Strašidelné ježibaby či klauni sú neodmysliteľnou súčasťou Halloweenu
- Burger King, Skittles či Google sa aj túto sezónu vezú na vlne popularity tohto strašidelného sviatku
- Strašidelné ježibaby či klauni sú neodmysliteľnou súčasťou Halloweenu
- Burger King, Skittles či Google sa aj túto sezónu vezú na vlne popularity tohto strašidelného sviatku
Halloween je tu a svetové značky tento celosvetovo populárny deň, ktorý sa stále viac rozmáha aj v našich končinách, využívajú pre rôzne tematické reklamné kampane. Rovnako ako aj minulý rok, aj tentokrát vyberáme niekoľko zaujímavých reklám od známych značiek, ktoré sa rady zvezú na vlne popularity Halloweenu.
GEICO Insurance
Ako prvú si predstavíme sériu reklamných spotov poisťovacej spoločnosti GEICO Insurance, ktorá pri príležitosti sviatku vyrezávaných tekvíc, sladkostí a strašidelných kostýmov predstavila hneď niekoľko reklám s touto tematikou a odkazom na využitie ich poisťovacích služieb. Píše o nej aj Adage.com. Prvý zo spotov predstavuje nezvyčajného spolubývajúceho, čarodejnicu Griswaldu. Okrem toho ponúka krátky spot s roztomilým duchom Casperom a vysmieva sa zo stereotypov hororových filmov. Šťastný GEICOween.
https://www.youtube.com/watch?v=Znr8UtvvlzM
Skittles
Čarodejnica hrá prím aj v kampani značky Skittles. Známy príbeh, keď čarodejnica do svojho domčeka naláka nič netušiace deti na vidinu nekonečnej zásoby sladkostí, poňala spoločnosť trocha inak a s dávkou trefného humoru.
„Dávajte si pozor na čarodejnice, ktoré sľubujú zadarmo doživotnú zásobu Skittles. Tiež si musíš dať pozor na to čo sa stane, ak budú súhlasiť.“ píše značka vo svojom popise pod videom na YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=xSZ-625GO-g
Ako sa dá skombinovať reklama na video-zvonček od Google, Nest Hello a téma Halloweenu? Odpoveď prináša hneď dvojica spotov, ktoré prezrádzajú, ako vznikol strašidelný hlas, ktorý sa ozve zo zvončeka. A rovnako sa dozvieš, ako prebiehalo samotné výberové konanie hrozivého, no mimoriadne profesionálneho strašidla.
https://www.youtube.com/watch?v=xJ6M-PxzftM
https://www.youtube.com/watch?v=IIBX6-idKLk
Burger King
„Prichádza najstrašidelnejší Halloween, ale bez zombie, upírovov a bez klaunov…“ vysvetľuje reklama. Strašidelná kampaň Whopper Bill® z dielne DAVID Sao Paulo sa inšpirovala známym brazílskym meme o účte za elektrinu, ktorý sa nakoniec ukáže ako zľavový kupón na Whopper kombo, vysvetľuje popis videa na YouTube.
Direct Line
To najlepšie (najstrašidelnejšie) na koniec? Pravdepodobne áno. Postarala sa o to spoločnosť DirectLine, poskytujúca poistenie najrôznejšieho druhu, a to od automobilov, nehnuteľností až po poistenie domácich miláčikov. Vo svojom krátkom filme s veľavravným názvom Trápenie postavila nehodu resp. škodu do pozície netvora, ktorý nás neustále prenasleduje a aj keď si môžeme myslieť, že je po všetkom, vráti sa.
zdroje: adsoftheworld.com; youtube.com/DavidTheAgency; adage.com; youtube.com/SkittlesBrand;
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy