Kofola zmenila svoj legendárny vianočný spot s prasiatkom

  • Vianočný spot spoločnosti Kofola dostal nový koniec
  • Zlaté prasiatko sa v ňom dostane až na nočnú oblohu
Unsplash
  • Vianočný spot spoločnosti Kofola dostal nový koniec
  • Zlaté prasiatko sa v ňom dostane až na nočnú oblohu

„A ak to vydržíš až do večera…nepapať, tak uvidíš zlaté prasiatko,“ je veta, ktorá sa nám spája nielen so starou poverou Štedrého dňa, ale aj s legendárnou vianočnou reklamou od spoločnosti Kofola.

Tá sa na televíznych obrazovkách drží už od roku 2003, kedy prvýkrát premiérovala. Za celú históriu slovenskej reklamy sa hádam v televízii neobjavil obľúbenejší a známejší spot ako tento. Tento rok si však Kofola prichystala niečo špeciálne a nová reklama mnohých určite prekvapí.

„Naša reklama sa stala tak trochu ikonou Vianoc. Nadväzuje na symboliku čarovného Zlatého prasiatka, ktoré chce na Štedrý večer uvidieť každý. V tohtoročnej kampani sme tento motív posunuli ešte ďalej,“ vysvetľuje Lucia Tarbajovská, marketingová manažérka Kofoly.

„Na nočnej oblohe sa vďaka kúzlu prasiatka rozsvieti úplne nové súhvezdie, súhvezdie prasiatka, vďaka ktorému bude môcť Zlaté prasiatko zahliadnuť naozaj každý, a to nielen na Vianoce. Stačí len nájsť Veľký voz a správne pospájať hviezdy v súhvezdí Veľkej Medvedica,“ dodala.

Nové vyústenie dobre známeho príbehu v objavení súhvezdia Zlatého prasiatka na oblohe nahrádza každoročne nasadzované závery spotu, v ktorých sa predstavovali vianočné limitované edície Kofoly. Tie vznikli aj pre túto zimu – sú nimi Kofola Vianočné korenie a Kofola s príchuťou jablka so škoricou. Spot ich ale neakcentuje.

„Rozhodli sme sa venovať adventný čas kúzelnému príbehu, ktorého hlavnou zvieracou hrdinkou je prasiatko Zlatuška. To stvárnila šesťročná samica Bublina, ktorá si v spote zahrala aj so svojím trénerom Radimom, „opisuje obsadenie Martin Macoun, senior brand manažér Kofoly.

Autori spotu hovoria, že hoci natáčanie prebiehalo v čase, keď bol sneh ešte v nedohľadne, vytvoriť umelú atmosféru Vianoc vôbec nebola tá najťažšia časť ich práce. Pokračovanie totiž muselo vyzerať prirodzene, a tak akoby vzniklo v roku 2003.

Spot režíroval Roberta Hloze a za produkciou stoja WMC Grey spolu so spoločnosťou Dawson. Hoci je video už teraz dostupné na Youtube, na televíznych obrazovkách sa objaví až 23. novembra.

Zdroj: Kofola

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá