MMA zápasník Attila Végh sa dočká veľkej pocty. Dokumentárny film o jeho živote by sa mohol stať kasovým trhákom

  • Dokumentárny film si fanúšikovia budú môcť pozrieť už začiatkom budúceho roka v kinách
  • Za dokumentárnym filmom stojí známa česká agentúra VDN Promo či distribučná spoločnosť Continental film
attila végh
TASR - Peter Dzurjanin
  • Dokumentárny film si fanúšikovia budú môcť pozrieť už začiatkom budúceho roka v kinách
  • Za dokumentárnym filmom stojí známa česká agentúra VDN Promo či distribučná spoločnosť Continental film

Attila Végh je dlhodobo úspešným športovcom, nakoľko už v roku 2012 získal titul v druhej najprestížnejšej MMA organizácii sveta – Bellatore. Jeho popularita sa však na Slovensku začala zvyšovať až v posledných mesiacoch a neustále narastá.

Bojové športy už dnes môžeme považovať za akýsi novodobý fenomén a za jeho zviditeľnením bezpochýb stojí aj Végh. O rodákovi z Dunajskej Stredy sa podľa najnovších informácií pripravuje aj dokumentárny film, ktorý si fanúšikovia budú môcť pozrieť už začiatkom budúceho roka aj v kinách.

Oficiálny trailer prezrádza, že za dokumentárnym filmom stojí známa česká agentúra VDN Promo či distribučná spoločnosť Continental film, ktorá stojí aj za založením v súčasnosti najväčšieho prevádzkovateľa multikín na Slovensku – Cinemaxu.

Športovú popularitu premenil v úspešný biznis

Aj takto by sa dala charakterizovať nedávno činnosť Végha, ktorý len prednedávnom premenil svoj skomolený výraz „Splň sa mi senil“ na šikovný marketing jeho vlastnej značky.

Výraz „Splň sa mi senil“ povedal Atilla ešte v júni tohto roka na jednej z tlačových konferencí, kde sa mu za to riadne všetci vysmiali. Video si môžeš pozrieť >TU

zdroj: attilavégh.sk

Végh však túto frázičku využil na obohatenie svojej vlastnej značky, nakoľko na svoj internetový obchod pridal tričká či iné doplnky s vyššie spomenutou frázou. Tričko s názvom Splň sa mi senil sa predáva za takmer 35 eur, no k dispozícii sú viaceré druhy prevažne oblečenia.

Za minulý rok zarobil na tržbách svojho e-shopu vyše 48-tisíc eur, skončil však v strate viac ako tisíc eur.  Jeho vlastný „merch“ je registrovaný pod firmou Atilla Végh Store s.r.o a jediným majteľ je jeho žena Natália Végh.

Zápas storočia a kráľovská odmena

Jedným z najsledovanejších televíznych podujatí bol tento mesiac práve Véghov zápas s Karlosom Vémolom, označovaný aj ako zápas storočia.

„Na vypredané podujatie prišlo niečo pod 20-tisíc divákov, čo je druhá historicky najvyššia návštevnosť v histórii O2 Arény. Zároveň to z Oktagonu robí najnavštevovanejší športový event v histórii haly,“ uviedol pre Startitup zakladateľ Oktagonu Pavol Neruda.

„Odmeny za zápasy žiaľ nezverejňujeme. Zaväzuje nás k tomu zmluva,“ dodáva Neruda. Podľa jeho slov nemali Végh a ani Vémola na zápas žiadne špeciálne požiadavky. Jedinou boli rozdielne šatne.

Zárobky za očakávaný súboj však predsa len zverejnil český portál blesk.cz. Podľa jeho informácií si za zápas storočia zarobili Végh a Vémola 1,5 – 2 milióny českých korún, teda v prepočte od približne 58 do 80-tisíc eur.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: continentalfilm, Finstat

Najnovšie videá

Trendové videá