Louis Vuitton uzavrel dohodu s americkou NBA, fanúšikovia môžu očakávať veľké veci
- V rámci tohto partnerstva vytvorí púzdro pre trofej a bude vyrábať oblečenie inšpirované NBA
- Dohoda predstavuje úplne prvé spojenie značky Louis Vuitton s niektorou zo severoamerických športových líg
- V rámci tohto partnerstva vytvorí púzdro pre trofej a bude vyrábať oblečenie inšpirované NBA
- Dohoda predstavuje úplne prvé spojenie značky Louis Vuitton s niektorou zo severoamerických športových líg
Francúzska luxusná značka Louis Vuitton uzavrela dohodu o partnerstve s americkou basketbalovou ligou NBA, informuje Los Angeles Times.
V rámci tohto partnerstva vytvorí púzdro pre trofej tejto ligy a bude vyrábať oblečenie inšpirované NBA. Oznámila to firma, ktorá je súčasťou francúzskej skupiny LVMH.
Dohoda predstavuje úplne prvé spojenie značky Louis Vuitton s niektorou zo severoamerických športových líg. Značka sa totiž aktuálne snaží osloviť amerických spotrebiteľov a najmä mladšie ročníky.
Coming soon👀👀👀https://t.co/pqMbA8vM6K
— Nice Kicks (@nicekicks) January 17, 2020
Športovci môžu podobne ako filmové či hudobné hviezdy ovplyvňovať módne trendy, pretože fanúšikovia sa snažia napodobniť ich vzhľad a často sledujú každý ich počin na sociálnych sieťach. Módne značky sa snažia čoraz častejšie využívať takéto pôsobenie na spotrebiteľa, píše agentúra Reuters.
Ako ďalej informuje ČTK, Louis Vuitton je podľa tržieb najväčšou luxusnou značkou na svete. Väčšinu svojich kabeliek vyrába vo Francúzsku, v minulom roku však otvorila svoj tretí závod na výrobu koženého tovaru v Spojených štátoch.
Čítaj viac TU>>Louis Vuitton kúpil jeden z najväčších diamantov na svete
Slávnostného otvorenia podniku sa zúčastnil aj americký prezident Donald Trump či šéf LVMH Bernard Arnault. Magazín Forbes vo svojom každoročnom rebríčku najbohatších ľudí sveta Arnaulta zaradil na štvrté miesto, kedy jeho majetok odhadol na 76 miliárd dolárov.
Športové trofeje nadobudnú nový rozmer
Spoločnosť Louis Vuitton navyše koncom roka prebrala slávnu šperkársku firmu Tiffany & Co za rekordných približne 14,7 miliardy eur. Transakcia sa tak stala najväčším obchodom v histórii svetového luxusného biznisu. Tiffany & Co bola známa aj tým, že vytvorila viacero športových trofejí pre tie najprestížnejšie športové ligy sveta.
.@LouisVuitton has signed a multiyear partnership with the @NBA that allows the French fashion house to be the first official Trophy Travel Case provider.
Photo: @LouisVuitton pic.twitter.com/Hxn5C7ffKV— HYPEBAE (@hypebae) January 22, 2020
Odkúpenie šperkárskej spoločnosti Arnaultom a oznámenie o partnerstve s NBA tak znamená, že športoví fanúšikovia môžu v najbližších rokoch očakávať ďalšie zaujímavé trofeje. Dôkazom toho je aj najnovšie vytvorené púzdro pre trofej Larryho O’Briena, ktorá sa udeľuje tímu, ktorý vyhrá finále NBA.
Túto trofej už dlhodobo vyrába práve spoločnosť Tiffany & Co a jej hodnota predstavuje viac než 12-tisíc eur.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroje: latimes.com, BBC, ČTK