Slovenská ikonická značka ZAJO Outdoor podala na seba návrh na konkurz. Niektoré predajne zatvoria

  • Populárna značka turistického oblečenia poslala sama seba do konkurzu
  • Značka ZAJO vyrovnáva svoje podlžnosti
  • Majiteľ Juraj Králik tvrdí, že niektoré predajne budú musieť zatvoriť
zajo
CREA:THINK, zajo.net
  • Populárna značka turistického oblečenia poslala sama seba do konkurzu
  • Značka ZAJO vyrovnáva svoje podlžnosti
  • Majiteľ Juraj Králik tvrdí, že niektoré predajne budú musieť zatvoriť

Hospodárske noviny upozornili na značku Zajo Outdoor, ktorá na seba podala návrh na konkurz.  Počas koronakrízy nedokázala značka splácať dlhy svojim veriteľom. Značka zakladateľa Juraja Králila predáva ale naďalej, cez firmu Zajo Design.

Zajo Outdoor dlhuje Sociálnej poisťovni 15 500 eur. Králik však pre HN dodal, že veriteľov bolo viac, a preto musela firma zo zákona požiadať o konkurz,“ uvádza Denník E.

K situácií sa vyjadril aj majiteľ Juraj Králik na blogu. „Informácia o konkurznom konaní voči spoločnosti ZAJO Outdoor s.r.o. je pravdivá. Považujeme za potrebné však zdôrazniť, že prevádzkovateľom e-shopu, majiteľom tovaru a zamestnávateľom je spoločnosť ZAJO Design s.r.o., ktorá pôsobí na trhu od roku 2018 a pokračuje v plnej sile ďalej,“ Ďalej dodáva, že značka ZAJO má na trhu svoje pevné miesto a zostáva pre svojich zákazníkov naďalej.

zdroj: zajo.net

Tieto nevyhnutné kroky s cieľom adaptovať sa na pomery na trhu boli podľa Králika reakcia na dôsledky koronakrízy. „Niektoré predajne budeme nútení definitívne zatvoriť.“

Podľa informácií na blogu v týchto dňoch spoločnosť Zajo Design s.r.o., vyrovnáva niektoré podlžnosti voči posledným zákazníkom, pri ktorých nastali problémy pri vyskladnení tovaru. „Voči bývalým zamestnancom, úradom, obchodným partnerom ale aj súčasným zamestnancom má Zajo Design s.r..o. vysporiadané.“

900 kusov golfiek

Juraj Králik mal 19 rokov, keď začal podnikať. Juraj, ktorého kamaráti volali Zajo, sa rozhodol s podporou rodičov v roku 1996 založiť úspešnú firmu ZAJO.  Využil dieru na trhu, kedy bol problém nájsť pre turistiku vhodnú výbavu. Začal s výrobou 900 kusov kvalitných „golfiek“, ktoré boli v tej dobe populárne trojštvrťové nohavice na turistiku.

zdroj: zajo.net

Od tej doby sa značka ZAJO rozrástla a ponúkajú široký sortiment pre profesionálov, ako aj pre ambicióznych športovcov či víkendových výletníkov. Ide o produkty vhodné na turistiku, horolezectvo, lyžovanie, či kempovanie.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: zajo.net, finweb.hnonline.sk, e.dennikn.sk, zajo.net

Najnovšie videá

Trendové videá