Lidl inovuje ako o život. Predstavil novinku, na ktorú všetci čakali
- Lidl Slovensko vypočul dopyt zákazníkov po samoobslužnych pokladniach
- Po novom ich nájdeš na predajni v Bratislave
- Lidl Slovensko vypočul dopyt zákazníkov po samoobslužnych pokladniach
- Po novom ich nájdeš na predajni v Bratislave
Nákup má byť radosť, ale nie nutne zábava na celý deň. Tak znie hlavné posolstvo jednej z kampaní reťazca Lidl. Diskont si zakladá na jednoduchosti a navyše poskytuje zákazníkom garanciu, že svoj nákup vybavia rýchlo a pohodlne.
Pomôcť k naplneniu tohto cieľu chce aj vďaka zavedeniu samoobslužných pokladní. Tie sú najnovšie realitou v jeho predajni v bratislavskom nákupnom centre Vivo. Aktuálne ich tu nájdeš šesť, pre Startitup to potvrdil Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie. „Hlavnou výhodou takýchto pokladníc je ich´samoobslužnosť´ a rýchle vybavenie zákazníka.“
To, či samoobslužné pokladne nájdeme v blízkej budúcnosti aj v iných predajniach v našej krajine, je zatiaľ otázne, nakoľko sa tieto pokladne podľa Bezáka v nákupnom centre testujú len pár dní. „Predpokladáme však ďalšie rozširovanie konceptu aj do ďalších predajní,“ objasnil.
Ďalšou novinkou z dielne reťazca bude inštalácia elektrických cenoviek pri sortimente ovocia a zeleniny. „Ich benefit spočíva v úspore papiera a jednoduchšej manipulácii z pohľadu nášho personálu,“ priblížil Bezák.
Za čakanie dostaneš euro
Pomerne čerstvou novinkou je aj projekt, vrámci ktorého by si pri pokladni nemal čakať viac ako päť minút. „Ak čakáte v rade viac ako päť minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od Lidla ospravedlnenie 1 euro na svoj ďalší nákup,“ objasňuje reťazec.
„Všetky naše kampane sú založené na konkrétnych argumentoch. Inak tomu nie je ani teraz, a preto sme do našej kampane začlenili a veľmi otvorene komunikujeme prísľub o tom, že u nás zákazníci v rade nečakajú,“ uviedol marketingový riaditeľ diskontného reťazca Branislav Brzula, ktorého doplnil konateľ zodpovedný za oblasť predaja Miroslav Růžička. „Sme presvedčení, že u nás nakúpia rýchlo a jednoducho, čo je momentálne ešte dôležitejšie než doteraz,“ povedal M. Růžička a dodal: „Chceme zákazníkom, ktorí majú z minulosti skúsenosť s dlhším čakaním v rade ukázať, že sme sa v tejto oblasti výrazne zlepšili a sme dokonca ochotní ísť ´s kožou na trh´.“
https://www.facebook.com/lidlslovensko/photos/a.348934705223309/3911167412333336/
Ako Lidl garancia funguje v praxi? Ak čakáš v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od diskontu ako ospravedlnenie nákupnú poukážku v hodnote 1 euro. Prísľub platí vo všetkých predajniach obchodného reťazca na Slovensku.
Lidl už v minulosti v kampani „Viac času na príjemné veci“ na základe prieskumu verejnej mienky dokázal, že ľudia nechcú zbytočne dlho tráviť čas nakupovaním potravín a vyberať si z tisícok produktov, v mnohých prípadoch identických.
Čítajte viac z kategórie: Zaujímavosti