Slovenské Ecocapsule sú hitom aj v USA, hollywoodska herečka si tú svoju nevie vynachváliť (ROZHOVOR)
- Projekt Ecocapsule je na trhu už niekoľko rokov, no pokles záujmu oň nenastal
- Jedinečnú ekologickú formu bývania si môžeš zakúpiť už za 79 900 eur a odísť s ňou na akékoľvek miesto sveta
- Vďaka pandémii spoločnosť predstavila aj svoju home-office verziu, ktorá je podstatne lacnejšia
- Projekt Ecocapsule je na trhu už niekoľko rokov, no pokles záujmu oň nenastal
- Jedinečnú ekologickú formu bývania si môžeš zakúpiť už za 79 900 eur a odísť s ňou na akékoľvek miesto sveta
- Vďaka pandémii spoločnosť predstavila aj svoju home-office verziu, ktorá je podstatne lacnejšia
Ekologický projekt, ktorý ti zabezpečí strechu nad hlavou, energetickú samostatnosť, čistý priestor, jednoduchý dizajn a všetko, čo potrebuješ len na pár metroch, vyzerá aj v dnešnej dobe futuristicky.
Známa Ecocapsule však pokračuje vo svojom vývoji, plánuje nové obchodné modely a koronakríza sa jej sotva dotkla.
Cieľovou skupinou sú arabské krajiny a západná Európa. V nadchádzajúcich plánoch chcú ísť ešte ďalej. Cudzí im nie je ani Hollywood, kde jeden z výtvorov vlastní herečka Susan Sarandonová.
Napriek tomu, že autori uvažujú, ako sprístupniť Ecocapsule širšej verejnosti prostredníctvom nižšej ceny, je úplne jasné, že toto nie je produkt pre každého.
Viac nám o plánoch a momentálnej situácii prezradil founder projektu a dizajnový riaditeľ Tomáš Žáček.
Od jej launchu ubehli štyri roky. Je o ňu stále záujem?
Záujem určite pretrváva, navyše na 2021 a 2022 chystáme úplne nové obchodné modely, ktoré majú za cieľ výrazne zvýšiť záujem o Ecocapsule, a to najmä v B2B segmente.
To, ako budú konkrétne vyzerať, zatiaľ neprezradíme. Keď ich spustíme, dozviete sa o nich z našej webstránky a, samozrejme, budeme informovať médiá.
View this post on Instagram
Museli ste si v začiatkoch brať úver na rozbeh projektu? Alebo ako ste ho financovali?
Ako startup sme prešli štandardným procesom financovania, teda niekoľkými kolami investícií od investorov, ktorí veria nášmu produktu a vízii. To sa úspešne podarilo, čiže sme si zvolili klasickú cestu a úver sme si na financovanie projektu brať nemuseli. Ecocapsule má úspech v celom svete, preto bol potenciál projektu jasný aj investorom.
Prvé Ecocapsule stáli 79 900 eur, v roku 2020 ste predstavili lacnejšiu verziu. Čo vás k tomu viedlo?
K vývoju novinky nás okrem iného inšpirovali dopyty potenciálnych zákazníkov po variabilnej a cenovo dostupnejšej verzii. Zároveň sme chceli na trh priniesť nový produkt, keďže prvá, limitovaná séria, sa postupne vypredáva.
SPACE by Ecocapsule sa od Ecocapsule ORGINAL líši tým, že má užšiu základnú výbavu, bočný solárny panel namiesto solárnej strechy a veternej turbíny a predpokladá sa jej zapojenie do siete v prípade obmedzených zdrojov zelenej energie.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Čo považuje za najväčší úspech firmy
- Z čoho projekt financovali
- Čím sa nová verzia SPACE líši od prvotnej, o koľko je lacnejšia
- Prečo by mal Slovák siahnuť po niektorom z modelov
- Čo plánujú v budúcnosti a na čo sa môžeš tešiť
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Inovácie a Eko