Homosexuáli aj žena strkajúca jazyk do vajíčka. Nová reklama Cadbury ľudí pobúrila extrémnym sexuálnym nábojom

  • Na 50. výročie si spoločnosť pekne zavarila
  • Vyobrazenie ženy strkajúcej jazyk do čokoládového vajíčka s krémom či homosexuálny pár pobúrili verejnosť
  • Na 50. výročie si spoločnosť pekne zavarila
  • Vyobrazenie ženy strkajúcej jazyk do čokoládového vajíčka s krémom či homosexuálny pár pobúrili verejnosť

Značka Cadbury je na trhu už 50 rokov. Na svoje výročie si pre verejnosť pripravila reklamu, na ktorú len tak nezabudneš. Delikátne čokoládové vajíčko s krémom vo vnútri aplikovala na televízne obrazovky s nie práve najvhodnejším podtónom. Z celej reklamy srší sexuálny náboj, ktorý si vyžiadal kritiku ako hetero, tak aj homosexuálne orientovaných ľudí.

Na Youtube radšej vypli možnosť komentovania

Po zverejnení reklamy sa na Twitteri spustil doslova ošiaľ. Ľudia rôznych pohlaví a orientácie začali poukazovať na nevhodnosť obsahu, informuje Daily Mail. Kým na sociálnej sieti ešte nájdeš množstvo pobúrených komentárov a zdieľaní, na Youtube spoločnosť zablokovala možnosť komentovania. Pýtaš sa prečo? Úsudok si sprav sám.

Najviac pobúril homosexuálny pár

Musíme uznať, že celá reklama nesie veľmi silný sexuálny náboj, no najväčším pobúrením pre verejnosť bol pár Callum Sterling a Dale K Moran vyobrazený na konci reklamy ako „sharers“.

„Je to trocha príliš. Prezentovanie značky je jedna vec (a dôležitá), ale toto je absurdné. Chceli len využiť týchto homosexuálov na vyvolanie polemiky, aby ľudia hovorili o produkte,“ reaguje jeden z komentujúcich.

„Je mi zle z toho, keď vidím obrázky Creme Egg s homosexuálnym párom. Zdieľanie jedla z úst do úst je podľa mňa nechutné. Rovnako, ako keď ľudia žujú s otvorenými ústami. Ďakujem,“ dodáva ďalší komentujúci.

https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR3H3rYvoC3zECj0AwzeO8t91adWGMqg0yPrv2_UkkkmVBbekO_HKs_kJ9g&v=MfykcmIAwx4&feature=youtu.be

Vajíčko v hodnote 5 548 eur

Celá dráma sa odohrala po tom, čo Cadbury aj prostredníctvom reklamy verejnosti prezradila, že v obchodoch po Veľkej Británii ukryli 200 zlatých vajec Creme, ktoré by pre každého, kto ich nájde, mohli mať hodnotu 5 000 libier, teda 5 548 eur.

Výrobca čokolády zamaskoval zlaté vajcia do normálneho obalu, a tak sa šťastlivci o svojej výhre dozvedia až po tom, čo si kúpia klasické Cadbury vajíčko.

Je to už piaty rok po sebe, čo cukrárenský gigant absolvoval finančnú súťaž spojenú s obľúbenou pochúťkou, no prvýkrát, čo vajíčko zasypali jedlým zlatým prachom.

Cadbury reklama gay par
zdroj: Youtube/Cadbury reprofoto

Len v Spojenom kráľovstve sa každý rok predá viac ako 200 miliónov vajec Creme, čo znamená, že existuje šanca len 1 k miliónu, že si kupujúci uchmatne peňažnú výhru. Propagácia v obchode bude trvať až do Veľkej noci, teda do 4. apríla.

Víťazné vajcia sú náhodne distribuované po Veľkej Británii a skryté v trafikách, bežných obchodoch i supermarketoch. Hra môže začať. Otázne je, či sa ľuďom po tejto reklame bude chcieť hrať.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: Daily Mail, Youtube, Twitter

Najnovšie videá

Trendové videá