CEO Kellys: Ročne predajú viac ako 100 tisíc bicyklov. Slovenské firma vytvorila love brand
- Hosťom podcastu je Michal Divinec, prevádzkový riaditeľ úspešnej slovenskej firmy Kellys Bicykle
- Cez koronu idú bicykle na dračku. Výsledkom je žiaľ aj oneskorenie dodávok dielov na nové bicykle
- Ročne ich v Kellys predajú viac ako 100-tisíc a dodacia doba sa na niektoré modely natiahla na 2 roky
- Hosťom podcastu je Michal Divinec, prevádzkový riaditeľ úspešnej slovenskej firmy Kellys Bicykle
- Cez koronu idú bicykle na dračku. Výsledkom je žiaľ aj oneskorenie dodávok dielov na nové bicykle
- Ročne ich v Kellys predajú viac ako 100-tisíc a dodacia doba sa na niektoré modely natiahla na 2 roky
Hosťom rozhovoru je prevádzkový riaditeľ Kellys, Michal Divinec. Jeho otec Peter spolu so strýkom začali s požičovňou bicyklov pri Piešťanoch a po niekoľkých rokoch sa rozhodli spraviť vlastný bicykel. Tak sa začala cesta slovenského lovebrandu Kellys.
Dnes ich bicykle nájdeš po celom svete, dizajn a konštrukciu stále robia v obci pri Piešťanoch. Korona spomalila dodávky dielov, a tak sa na niektoré bicykle čaká aj 2 roky.
Michal hovorí, že v Ázii majú inú mierku kvality na strojárske výroby rámov, a tak museli dbať na to, aby dostali kvalitu, akú si objednali. Ich vychytávky kopíruje konkurencia a miliónové zisky vracajú späť do vývoja nových prvkov.
Budovanie brandu zakladajú na spolupráci s influencermi a ročne predajú aj 120 000 bicyklov. Ako sa manažuje a vedie slovenský podnikateľský unikát, sa dozvieš v špeciálnej business edícii Podcastu s Romčom. Spoznaj Slovákov, ktorí dobyli svet.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy