Plat viac ako 4 000 eur a zásoba nových tenisiek. Obľúbená značka hľadá nových zamestnancov, pracovať môžeš z domu

  • Kultová značka Slováka Petra Hajdučeka rozširuje svoje rady
  • Footshop a projekt FlexDog, do ktorého značka investovala sa rozhodla obsadiť lákavé pozície
flexcover
archív Peter Hajduček/Footshop, FlexDog
  • Kultová značka Slováka Petra Hajdučeka rozširuje svoje rady
  • Footshop a projekt FlexDog, do ktorého značka investovala sa rozhodla obsadiť lákavé pozície

Footshop – obľúbený e-shop s teniskami a lifestylovým oblečením na trhu pôsobí už takmer 10 rokov, za túto dobu zažil neuveriteľný rast. Projekt Slováka Petra Hajdučeka dnes ponúka limitované a špeciálne edície tenisiek, ktoré nenájdeš v žiadnom inom obchode, a to v rámci Slovenska a Česka. Niektoré kúsky dokonca nenájdeš ani v celej strednej Európe.

Slávne škrečky vstupujú do herného biznisu. Dedoles plánuje špeciálne oddelenie inovácií a hľadá doň posily

Firma v roku 2020 zaznamenala tržby vo výške viac ako 33 miliónov eur. Tento projekt však začal ako malý, nenápadný e-shop v Prahe, ktorý postupne expandoval na Slovensko a do ďalších európskych krajín, čím sa zároveň stal lídrom v CEE regióne. Svoj tím momentálne rozširujú o Senior Software inžiniera.

zdroj: Footshop/@lousyauber

Pracovať budeš v takzvanom alpha tíme, kde je potrebné riešiť najmä interné systémy značky. To zahŕňa prácu na Footshop WMS a tiež napojenie na prepravcu, dodávateľov a pobočky. Tvoji zákazníci teda budú predovšetkým tvoji kolegovia z Footshop.

Ponúkaný nástupný plat na tejto pozícii začína na 3-tisíc eurách, no v závislosti od tvojich skúseností máš šancu si zarobiť sumu okolo 4 200 eur. Pracovať môžeš zo Slovenska aj Česka.

Samotné IT oddelenie Footshopu tvorí viac ako 30 ľudí a 3 tímy, ktoré zastrešujú rozdielne oblasti firmy. Všetci programátori sa podieľajú na vývoji jedného produktu. Nejde teda o žiadnu agentúrnu prácu a nečakaj ani opakujúce sa úlohy.

Nakupuješ vo Footshope?

„Bez ohľadu na to, či si fanúšikom tenisiek alebo nie, v obuvníku ti nejakých pár kúskov tak či tak pribudne – prácu pre e-shop s teniskami jednoducho nezaprieš. Pracovnú dobu si môžeš prispôsobiť podľa seba, či už si ranné vtáča alebo vstávaš až neskôr,“ píše firma v popise pracovnej ponuky.

Nový projekt FlexDog

Mnohí to netušia, no Footshop je zároveň investorom technologického fashion startupu s názvom FlexDog, ktorého ambíciou je stať sa významným európskym hráčom v oblasti módneho priemyslu.

FlexDog je vlastne špecializovaný online katalóg, ktorý spája zákazníkov hľadajúcich obľúbené tenisky s vybranými lokálnymi a globálnymi predajcami. Vďaka FlexDogu tak budeš stále informovaný o tom najlepšom z aktuálnej ponuky slovenských a zahraničných e-shopov.

Nájdeš tu všetko od sneakers na každodenné nosenie, cez absolútne novinky, až po limitované a zberateľské produkty. Tím tohto startupu má jasný cieľ – pomôcť užívateľom nájsť ich obľúbený model tenisiek, a to rýchlo, v ich veľkosti a za najlepšiu cenu na trhu.

Uverejnil používateľ FlexDog Streda 13. januára 2021

Tento rok plánuje startup dosiahnuť obrat na úrovni viac ako 579-tisíc eur, spustiť 5 jazykových mutácií a dostať značku FlexDog do širokého povedomia spoločnosti. Na projekte sa pritom začalo pracovať len koncom roka 2020. Teraz jeho malý tím pracuje v centre Prahy a do svojich radov hľadá nových ľudí, ktorí pomôžu firme inovovať online fashion trh.

Aktuálne na rozvoji služby pracuje päťčlenný tím. Majú za sebou štvrť roka práce a sú viac ako mesiac od oficiálneho spustenia.

„Držíme si startupového ducha a hľadáme parťákov, ktorí majú chuť aktívne ovplyvniť rozvoj služby a nie si to v práci odsedieť,“ objasňuje tím FlexDog.

Momentálne hľadajú PHP developera pre „sneakers marketplace“ do Prahy, s možnosťou pracovať aj z domu. Na tejto pozícii budeš potrebovať pokročilú znalosť PHP7, Symfony FW, gitflow. Ponúkaný nástupný plat sa pohybuje od cca. 3-tisíc eur do 4 250 eur mesačne.

Kúpa Queens

Len pre pripomenutie, pred časom sme ťa informovali aj o tom, že Footshop oznámil kúpu svojho konkurenta – značky Queens, ktorá pôsobí aj na slovenskom trhu. 

„Queens je známa a dôveryhodná značka, ktorú sme už od založenia Footshop považovali za dôležitú inšpiráciu a nášho najvýznamnejšieho konkurenta. S veľkou úctou budeme pristupovať k ďalšiemu rozvoju značky v spolupráci so súčasným marketingovým tímom Queens. Každý brand bude mať vlastnú identitu, stratégiu a zákazníka,“ povedal Peter Hajduček, majiteľ a CEO Footshop pre Czechcrunch.

Queens je obchod s teniskami a streetwear oblečením, ktorý pred osemnástimi rokmi založila Lenka Ondruchová. Obchod podľa posledných uverejnených výsledkov predal v roku 2019 tovar za viac ako 9,2 milióna eur.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: Footshop, Queens, FlexDog, hajducek.sk

Najnovšie videá

Trendové videá