Poznáme víťazov Social Awards Slovakia: Ceny si odniesli Dáta bez pátosu aj Zomri
- Prvý ročník Social Awards Slovakia sa nevyhol snáď žiadnemu Slovákovi, ktorý trávi aspoň čas dňa online
- Veľkolepá anketa sa snaží poukázať na dôležitosť zodpovedného správania sa na sociálnych sieťach, pričom však rozvírila aj vlny kontroverzie
- Dnes večer sa konal veľký galavečer tejto ankety, ktorý odhalil víťazov
- Prvý ročník Social Awards Slovakia sa nevyhol snáď žiadnemu Slovákovi, ktorý trávi aspoň čas dňa online
- Veľkolepá anketa sa snaží poukázať na dôležitosť zodpovedného správania sa na sociálnych sieťach, pričom však rozvírila aj vlny kontroverzie
- Dnes večer sa konal veľký galavečer tejto ankety, ktorý odhalil víťazov
V ankete Social Awards Slovakia fanúšikovia raz ročne hlasujú o najobľúbenejších osobnostiach sociálnych sietí. Výsledky súťaže sme sa dozvedeli dnes 15. mája počas slávnostného galavečera, ktorý naživo odvysiela Televízia DOMA. Hlavná myšlienka a claim ankety znie jasne: „S vplyvom prichádza zodpovednosť“.
Až dve ocenenia – prvé miesto v kategórii Entertainment a aj cenu divákov si odniesol populárny komik Fero Joke. Špeciálnu cenu poroty si odniesli analytici projektu Dáta bez pátosu.
Prehľad víťazov SOWA 2021
Sports inspiration
Music World
Food
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Actor
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Family
Fashion and Beauty
Community page
- @zomriofficial
Brand of Slovakia
- @Dedoles
Media Speaker
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Entertainment
Public responsibility
Public health
- @maros_molnar
Cena divákov
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Cena poroty
Projekt bývalého novinára
Za projektom SOWA stojí bývalý novinár Štefan Šperka, ktorý pre Startitup potvrdil, že v pláne je už aj tretí ročník ankety.
„Na tretí ročník podvedome určite myslím, avšak tentoraz budem mať presne rok na jeho organizáciu. Verím, že sa opäť niekam posunieme a prinesieme množstvo noviniek. Jednu z nich predstavíme už v lete, ktorá sa stane neoddeliteľnou súčasťou projektu a bude samozrejme, rozširovať myšlienku vplyvu a zodpovednosti, ktorou sa riadime,“ objasnil.
Generálnymi partnermi ankety sú investičná skupina Proxenta a spoločnosť Platon Life.
„Sme radi, že môžeme byť súčasťou tohto príbehu a opäť ho podporiť. V Proxente vieme, čo to znamená vyrásť z nuly a budovať postupne úspešnú firmu alebo brand. Verím, že úspech Social Awards Slovakia aj v týchto neľahkých časoch Slovákom ukáže pozitívny príklad. Ak niečomu veríte, tak sa oplatí do vášho sna investovať čas, energiu a aj peniaze,“ povedal majiteľ a CEO Proxenty Pavol Kožík.
Svoje rozhodnutie podporiť projekt Social Awards Slovakia vysvetľuje aj CEO Platon Finance Daniel Tanner:
„Dôvodom, prečo sme sa zapojili do tohto projektu je nápaditosť a cesta ako oceniť talent prezentujúci na sociálnych médiách. Páčila sa nám idea a obrovský zásah Social Awards Slovakia do komunity influencerov a rovnako aj ich sledovateľov. Sme veľmi radi, že môžeme byt súčasťou práve tohto typu projektu pretože rovnako ako Social Awards Slovakia, aj my budujeme a sledujeme nové trendy v modernom svete a postupne budujeme digitálny svet.
Hlavnými partnermi sú Underwear by Queen Plačková a zubná klinika Doktor Martin. Partnermi sú Klinika ENVY, Best Wine Distribution a mediálnymi partnermi sú televízia Markíza a Startitup.
Zdroj: SOWA