Obľúbený second hand Nosene napreduje, od zajtra ho nájdeš na novej adrese

  • Doposiaľ si voňavý second hand Nosene mohol navštíviť na Obchodnej v Bratislave
  • Od júna sa to zmení, značka mieri do nákupného centra
Nosene
Nosene
  • Doposiaľ si voňavý second hand Nosene mohol navštíviť na Obchodnej v Bratislave
  • Od júna sa to zmení, značka mieri do nákupného centra

Nosene nájdeš už na dvoch adresách – tradične na Obchodnej a počas leta aj v dočasnej prevádzke v Auparku v Bratislave. Tento second hand je špecifický, nakoľko neponúka len obyčajné oblečenie z druhej ruky. Nenájdeš tu rozhádzané kúsky, v ktorých sa musíš horko ťažko prehrabovať. Tu má každá vec svoj príbeh, jedinečnosť a aj vôňu.

Ako vraví jeho zakladateľa Katarína Hutyrová, staré kúsky tu získavajú novú šancu, ekologické riešenia tu majú zelenú a udržateľná móda dostáva reálnu podobu.

zdroj: Nosene

Značka sa navyše posunula o krok ďalej, nenájdeš tu len oblečenie, ale aj prírodnú kozmetiku, štýlové ekologické slovenské tenisky, recyklované strieborné šperky, doplnky pre domácnosť alebo knihy o udržateľnosti. 

Nosene cez leto už aj v Auparku 

Nová pobočka otvorí svoje brány od 1. júna 2021 v známom obchodnom centre  Petržalky – v Auparku. Nosene a jeho tím nájdeš v centrálnej zóne pri informáciách. Otvorené budú mať v pondelok až v nedeľu (mimo sviatkov) v čase od 11:00 do 20:00.  

Ako nám prezradila Katka Hu­ty­rová, spoločnosť dosiahla za rok 2020 celkový obrat vo výške viac ako 260 500 eur. Koronakríza sa však podpísala na celkovej strate podniku.

zdroj: Finstat.sk

„Záporné číslo za uplynulý rok bolo primárne spôsobené investíciou do rekonštrukcie a rozvoja aktivít,“ objasňuje.

Hospodárske výsledky firmy pripisuje najmä rozbehu onlinu, nakoľko pandémia viedla k 6-mesačnému zatvoreniu kamenných prevádzok.

Nosene však malo šťastie a počas krízy dostalo podporu nájomného a podporu pri prekážkach pri práci. „Snažila som sa ľudí z prevádzky najmä transformovať na iné práce, keď to už možné nebolo, žiaľ bolo nutné ponechať ich na prekážkach.“

„Pandémia nás nakopla a inšpirovala, v inom pozastavila a vrátila späť, rovnako ako v každom biznise, každého ovplyvnila inak. Naučili sme sa ešte väčšej flexibilite, rozvahe a efektivite,“ tvrdí Katka.

Podľa nej je jasne badať, že zákazníci si vytvorili nový návyk nakupovania cez e-shop. Práve preto sa chcú v Nosene viac sústreďovať na rozširovanie online než na budovanie offline siete, ktorá by mala ľuďom ponúkať najmä fyzickú dostupnosť.

zdroj: Nosene

„Fyzický stret so zákazníkom je pre nás stále dôležitý a nechceme ho meniť, chceme sa však dostať do vyššej dostupnosti na celom Slovensku a potom uvidíme. Taktiež sme začali viac pracovať na rozširovaní ekologických produktov a budovaní konceptu, v ktorom nakúpi každý #zodpovednytrendsetter nielen nosené oblečenie, ale nosí aj myšlienku ekológie a udržateľnosti vo forme doplnkov, kozmetiky či čistiacich prostriedkov,“ hovorí Katka.

Nakupuješ v second handoch?

Zdôrazňuje, že ekológia a udržateľnosť nie sú len o tom, čo si obliekame. Dôležité sú naše každodenné rozhodnutia – od upratovania v domácnosti, cez líčenie sa či obúvanie.

Zdroj: Nosene

Najnovšie videá

Trendové videá