Je to Ikea, a či Zomri? Obchodný dom baví slovenský internet svojím novým produktom

  • Ikea je jej humornými vizuálmi známa už pomerne dlho
  • Ide o neodmysliteľný bod ich marketingu, ktorý najnovšie opäť baví internet
ikeacover
Ikea/ TASR
  • Ikea je jej humornými vizuálmi známa už pomerne dlho
  • Ide o neodmysliteľný bod ich marketingu, ktorý najnovšie opäť baví internet

Súčasné pandemické opatrenia spôsobili, že mnohí z nás možno už aj zabudli, aké je to sedieť v interiéri ich obľúbenej reštaurácie, krčmy či kaviarne. Aj keď sa opatrenia v jednotlivých okresoch pomaly uvoľňujú, množstvo prevádzok je stále odkázaných na obsluhovanie hostí len na terasách.

Naši vyhrali, chleba preto lacnejší nebude? Bude. Obchodný reťazec pripravil špeciálnu akciu

Na Slovensko však ešte stále nedorazilo počasie, ktoré by v človeku vytváralo túžbu vysedávať na letných terasách podnikov, ak teda nie je vyslovene fanúšikom metód ľadového muža Wima Hofa.

terasy reštaurácie koronavírus slovensko
zdroj: TASR/Dano Veselský

Na aktuálnu situáciu trefne zareagoval aj švédsky výrobca nábytku Ikea. Marketingový tím značky si povedal, že ani posedenie na terase v týchto teplotách nemusí byť žiaden problém.

Do ponuky nezaradili ohrievač či obyčajnú deku, ale produkt s názvom FÄLTMAL. Ide o hybrid medzi vankúšom a paplónom, „ktorý má človeka udržať v teple a pohodlí pri cestovaní, oddychu v hojdacej sieti alebo pri túlení sa na pohovke.“ Navyše geniálne zapínanie na gombíky mu zabráni skĺznuť, keď siahneš po káve.

Fanúškovia satirickej stránky Zomri dokonca zapochybovali, že ide o skutočný produkt známej švédskej značky a mysleli si, že ide o vtip. Terasovú zateplenú róbu si však naozaj môžeš kúpiť.

Kúpiš ho za 29,99 eur a momentálneho ho majú stále na sklade aj v predajni v Bratislave.

Chcel by si túto novinku od Ikea?

„Mäkký vankúš, ktorý sa vie premeniť na veľkú prikrývku. Jednoducho zbalíte do vankúša, keď ste opäť na cestách. Obklopí vás a zostane na mieste vďaka rukávom a zapínaniu na gombíky v zadnej časti,“ píše značka v popise produktu.

https://www.youtube.com/watch?v=13pU2ScbHN8

Ikea je známa tým, že vie vkusne popustiť uzdu kreativite pri akejkoľvek príležitosti. Stalo sa tak aj pri predstavení produktu od Apple. Značka sa chytila svojej šance, keď Apple uviedol na trh nový Mac Pro. 

Malo ísť o to absolútne najvýkonnejšie zariadenie z dielne značky, určené pre tých najnáročnejších. Cena tohto kúsku pri uvedení na trh začínala na sume 5 999 dolárov.

Tím spoločnosti sa však na najnovší Mac pozrel čisto pragmaticky. Ikea nie je totiž jediná značka, ktorej tento model počítača pripomína strúhadlo, aké má doma zrejme každý z nás.

„Technologickou novinkou týždňa je bezpochyby odhalenie podoby počítača s ultravýkonným 28-jadrovým procesorom. My vám predstavujeme nie menej dizajnového pomocníka, cez ktorý ti pri dôslednom strúhaní neprepadne ani jadierko,“ vyjadrila sa k svojmu produktu Ikea.

Filozofiu spoločnosti si zamiloval aj raper Kanye West ten sa v rozhovore pre rádio BBC vyjadril, že by mal spoločnosti pomáhať s interiérovým dizajnom.

Švédsky reťazec rýchlo reagoval a vtipným príspevkom na Facebooku si vystrelil z raperovho klipu Famous. Išlo o fotku obrovskej postele, ku ktorej Ikea napísala „Hej, Kanye, veľmi by sme chceli vidieť, čo vytvoríš. Mohli by sme ťa urobiť slávnym.“

Gigantická posteľ bola narážkou na videoklip k piesni Famous, v ktorom West leží v posteli s voskovými figurínami nahého Donalda Trumpa, Rihanny či Taylor Swift. Posledná veta si strieľa z časti textu danej piesne, kde West spieva o tom, ako Taylor Swift preslávil.

Túžby Westa pracovať pre Ikea sa chytil aj internet. Ľudia začali premýšľať ako by raperove návrhy asi vyzerali. Jedným z nich je podarený návrh stoličky s názvom Kardåsh, ako ušitý na mieru jeho manželke Kim Kardashian.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: Ikea, BBC

Najnovšie videá

Trendové videá