Slovenský produkt, ktorý podľa hollywoodskej hviezdy nemá na svete konkurenciu
V najnovšej epizóde novej relácie Let’s Talk Business sa Adam Šipoš rozprával s Tomášom Žáčkom. Tomáš je spoluzakladateľ slovenského inovatívneho startupu Ecocapsule.
„My máme takú jednu vetičku, ktorá znie veľmi marketingovo, ale veľmi vystihuje, čo to Ecocapsule je. Ecocapsule je krásny, mobilný a energeticky sebestačný mikrodom,“ opisuje tento zaujímavý produkt Tomáš. Zakladatelia sú architekti, ktorí sa venujú zaujímavým a ekologickým domom. Ako Tomáš sám hovorí, fungovať chcú na naozaj zelených technológiách.
Keďže Ecocapsule sa musí dobíjať, prináša zákazníkovi edukatívny rozmer, pretože musí premýšľať nad tým, kedy treba dobiť batériu, hovorí Tomáš. „Takže niekedy si človek dá kratšiu sprchu.“
V rozhovore sa dozvieš, ako tento nápad vznikol, koľko peňazí zainvestovali do projektu a aké situácie im priniesla pandémia. „My na týchto prvých kapsuliach vôbec nezarábame. Predávame to za 80 000, ale naše prvé náklady boli ešte vyššie, ako táto suma.“
Výroba prebieha na Slovensku, ale úspech Ecocapsule siaha až do Ameriky. Ich zákazníčkou je aj hollywoodska herečka Susan Sarandon, ktorá tvrdí, že Ecocapsule nemá konkurenciu.
„Niekedy nám ľudia píšu, že keď mi to dáte za 40 000 eur, tak si kúpim tri. A my, že no nepredáme,“ opisuje Tomáš rôzne situácie, s ktorými sa stretávajú.