Biznis kultúra je v Dánsku iná: Zákazník prestal kupovať moje sirupy, pretože som uňho nebol dva mesiace na káve
The Syrup Company je značka sirupov, za ktorou stojí Slovák Patrik Drobný. Svoj biznis rozbehol už v roku 2018 a dnes sa jeho sirupy predávajú vo vyše 130 baroch a reštauráciach v Dánsku. Prečo sa rozhodol podnikať so sirupmi a prečo práve v Dánsku?
„Naša prvá stratégia bola: vyrob sirup, predaj sirup. To som mal napísané, to mi povedal môj investor. Toto bolo prvý rok moje jediné motto,“ hovorí Patrik. Ako funguje založenie firmy v Dánsku a akú má krajina biznis kultúru?
Patrik svoje sirupy začal predávať tak, že chodil z jednej reštaurácie do druhej a predstavil svoj produkt. Hovorí, že chce byť veľmi blízko všetkým svojim partnerom, pretože tak to v Dánsku funguje. „Mal som zákazníka, ktorý nás prestal používať, lebo som u neho nebol dva mesiace na káve.“
V čom sú ich sirupy odlišné, že oslovili škandinávsky trh a aké boli začiatky podnikania v zahraničí? To všetko a oveľa viac sa dozvieš v najnovšej epizóde Let’s Talk Business s Adamom Šipošom.
Ďakujeme, že čítaš Startitup. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@startitup.sk.