Biznis kultúra je v Dánsku iná: Zákazník prestal kupovať moje sirupy, pretože som uňho nebol dva mesiace na káve

play icon

The Syrup Company je značka sirupov, za ktorou stojí Slovák Patrik Drobný. Svoj biznis rozbehol už v roku 2018 a dnes sa jeho sirupy predávajú vo vyše 130 baroch a reštauráciach v Dánsku. Prečo sa rozhodol podnikať so sirupmi a prečo práve v Dánsku?

„Naša prvá stratégia bola: vyrob sirup, predaj sirup. To som mal napísané, to mi povedal môj investor. Toto bolo prvý rok moje jediné motto,“ hovorí Patrik. Ako funguje založenie firmy v Dánsku a akú má krajina biznis kultúru? 

Patrik svoje sirupy začal predávať tak, že chodil z jednej reštaurácie do druhej a predstavil svoj produkt. Hovorí, že chce byť veľmi blízko všetkým svojim partnerom, pretože tak to v Dánsku funguje. Mal som zákazníka, ktorý nás prestal používať, lebo som u neho nebol dva mesiace na káve.“

V čom sú ich sirupy odlišné, že oslovili škandinávsky trh a aké boli začiatky podnikania v zahraničí? To všetko a oveľa viac sa dozvieš v najnovšej epizóde Let’s Talk Business s Adamom Šipošom.