Ego je najväčšia brzda vo vedení ľudí, potrebujete prijímať spätnú väzbu a zlepšovať sa, hovorí Markovič, riaditeľ Effectix
Milan Markovič je lídrom digitálnej agentúry Effectix a zároveň aj certifikovaný Google tréner pre podnikanie. Do najnovšej epizódy Let’s Talk Business nám prišiel porozprávať o aktuálnej situácii v digitálnom marketingu na Slovensku.
Čo to znamená byť lídrom a ako by mali vyzerať digitálne stratégie a ideálna digitálna kampaň? Milan Markovič sa k vedeniu veľkého tímu ľudí ako líder dostal až po 15 rokoch praxe. „Keď chcete byt dobrým lídrom, tak to ego vás brzdí, potrebujete prijímať spätnú väzbu a zlepšovať sa.“
Ako sa počas pandémie zmenil digitálny marketing a kde robia firmy najväčšie chyby pri kampaniach? „Korona priniesla omnoho väčšie zrýchlenie inovácii a hlavne digitálnych inovácii. Firmy, ktoré robili rok a pol e-shop, boli donútené urobiť to omnoho rýchlejšie.“
Ako sa odlíšiť od konkurencie a kam sme sa na Slovensku posunuli za posledných 5 rokov v kontexte marketingu a digitálnych kampaní? To všetko a oveľa viac sa dozvieš v najnovšom rozhovore s Adamom Šipošom.
Ďakujeme, že čítaš Startitup. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@startitup.sk.