Keď influenceri postnú fotku s ich ananásom, spôsobí to nárast tržieb o 90 %
Hosťom najnovšej epizódy Let’s Talk Business je Michal Trizuliak, ktorý na slovenskom trhu prináša Uletené Ananásy. Tento koncept spočíva v letecky dovezených ananásoch z Afriky a rôznych exotických krajín.
Michal tvrdí, že ananás, ktorý si si doteraz mohol bežne kúpiť v potravinách, nebol taký ananás, aký má byť, a on konečne prináša ľuďom naozajstný dozretý ananás. „Ananás nemá byť kyslý, má byť svieži a nemá ti po dojedení dráždiť podnebie. Nemáš mať pocit, že fú zjedol som veľa ananásu.“
Čo ho viedlo k tomuto biznisu, kto je cieľovou skupinou uletených ananásov, aké sú ceny a kde si ich môžeš kúpiť sa dozvieš v najnovšej epizóde Let’s Talk Business s Adamom Šipošom.
Ďakujeme, že čítaš Startitup. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@startitup.sk.