Firma Dedoles získala za svoju známu dúhovú kampaň ocenenie. Prispela k zlepšeniu života komunity
- Aj firmy môžu výrazne prispieť k férovému Slovensku, tvrdí iniciatíva Inakosť
- Cieľom kampane bolo ukázať, že tak ako láska, ani móda nepozná hranice
- Aj firmy môžu výrazne prispieť k férovému Slovensku, tvrdí iniciatíva Inakosť
- Cieľom kampane bolo ukázať, že tak ako láska, ani móda nepozná hranice
Firma Dedoles priniesla do slovenského sveta marketingu nový nádych. Slovensko v lete zaskočili s rozsiahlou PRIDE kampaňou, ktorá v našich končinách nemala obdoby.
Aj napriek tomu, že sa malými krôčikmi posúvame vpred a reklamy, v ktorých by vystupoval pár dvoch žien či mužov, už nie sú takým tabu, ich odvážny krok v našej spoločnosti výrazne zarezonoval.
Iniciatíva Inakosť udeľovala Ceny Inakosti 2021, kde na známu spoločnosť a ich kampaň nezabudli. Cenu udeľujú osobnostiam a aktivitám, ktoré pozitívne zviditeľnili LGBTI ľudí na Slovensku alebo im pomohli zlepšiť ich postavenie v našej spoločnosti.
Kampaň, ktorá prispela k férovému Slovensku
Víťazom ich ocenenia sa vo firemnom sektore sa stal práve Dedoles. Chceli tak oceniť ich rozhodnutie venovať sa LGBTI+ téme a zároveň vyzdvihnúť to, ako sa vysporiadali s vlnou nenávisti.
Kampaň podľa Inakosti prispela k zlepšeniu života ľudí z komunity, presadzovaniu ich ľudských práv a odstraňovaniu predsudkov a diskriminácie.
https://www.instagram.com/p/CQOCFQwqQsO/
„Biznis je možné robiť zodpovedne a aj firmy môžu významne pomôcť k férovému Slovensku. Cenu Inakosti za líderstvo v biznise si tento rok odniesla spoločnosť Dedoles,“ píšu na sociálnej sieti.
Hranice nemá láska ani móda
Cieľom kampane, ktorá mnohých zaujala, bolo podľa značky ukázať, že tak ako láska, ani móda nepozná hranice. Chceli tiež podporiť diverzitu a inklúziu v slovenskej spoločnosti. Poukázať na to, že svet nie je čiernobiely.
Reakcia Slovákov na seba nenechala dlho čakať. Virálne príspevky boli na sociálnych sieťach zasypané komentármi, v ktorých sa ľudia dušovali, že si výrobky Dedolesu nekúpia už nikdy. Navyše, niektorí členovia LGBTI+ komunity cítili krivdu a tvrdili, že ich značka len využíva na marketing.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Dedoles sa napokon rozhodol, že za každý nenávistný príspevok pod ich kampaňou venuje jedno euro na podporu LGBTI+ organizácií. Suma sa vyšplhala na 5 000 eur a putovala do Fondu na podporu LGBTI+ komunity v Nadácii Pontis, kde ich neskôr prerozdelili.
„Do našich fotení sa snažíme pravidelne zapájať ľudí, ktorí demonštrujú diverzitu,“ približuje pre Inakosť creative content teamleader Dedolesu Silvia Halašková.
„Do budúceho roka máme veľké plány. Dúfame, že sa nám podarí opäť sa posunúť v oblasti komunikácie diverzity a inklúzie.“
O jej slovách svedčí aj fakt, že sa gay pár objavil aj v ich vianočnej kampani.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroje: Iniciatíva Inakosť, Iniciatíva Inakosť